برگزاری اولین جشنواره ملی عفو و گذشت در آذربایجان‌غربی

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر نهاد‌های فرهنگی جشنواره ملی فرهنگی هنری و ادبی عفو و گذشت را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،این جشنواره ملی با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ عفو و گذشت و ترغیب کودکان و نوجوانان به خلق اثر در خصوص چهار موضوع عفو و گذشت در خانواده،عفو و گذشت با دوستان،عفو و بخشش در جامعه و ایثار،فداکاری و مهربانی برگزار می‌شود.
کودکان 10 تا 12 سال و نوجوانان 13 تا 17 سال می‌توانند آثار خود را در چهار قالب نقاشی،نشریه دیواری،وبلاگ نویسی و داستان و خاطره تا تاریخ 15 بهمن 93 به دبیرخانه جشنواره واقع در ارومیه،بلوار والفجر2،داخل پارک ملت،اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کنند.
به نفرات اول تا سوم هر بخش در هر گروه سنی علاوه بر تندیس جشنواره،لوح افتخار و سی‌دی آثار جوایزی ارزنده نیز اهدا خواهد شد.
آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره تا  تاریخ 25 بهمن داوری و از برگزیدگان در مراسم اختتامیه‌ای در 5 اسفند 93 در تالار شمس مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر خواهد شد.
فراخوان این جشنواره به ادارات کل کانون پرورش فکری در سراسر کشور ارسال شده است.
مسوول شورای هماهنگی این جشنواره نماینده ولی فقیه در استان است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دبیری فرهنگی – هنری این جشنواره را در بخش کودک و نوجوان بر عهده دارد.