تجربیات کانون به آموزش و پرورش منتقل شود

تعامل بیشتر کانون و معاونت پرورشی آموزش و پرورش در انتقال تجربیات،از مباحث مورد بررسی در نشست مشترک کانون و کارشناسان آموزش و پرورش بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،در این نشست که با هدف بررسی چگونگی انتقال تجربیات کانون در حوزه‌ آموزش‌های غیر مستقیم به کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش ترتیب یافته بود حاضرین با حضور در کارگاه‌های مختلف از نزدیک با شیوه کار مربیان آشنا شده و پای صحبت‌ها و توضیحات کارشناسان واحدهای فرهنگی،هنری و ادبی کانون نشستند.
معصوم قلی‌زاده سرپرست کانون استان با اشاره به اینکه کانون و آموزش و پرورش بایستی به صورت متقابل از تجربیات پرورشی و آموزشی هم در جهت تقویت خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان استفاده کنند گفت:مربیان کانون برای فعالیت‌هایی که در کانون انجام می‌دهند صاحب تخصص و تجربه هستند و در اغلب موارد دوره‌های تخصصی را گذرانده‌اند و با یک ارتباط و تعامل سازنده می‌توان از این تخصص و تجربیات به بهترین نحو بهره‌مند شد.
در ادامه این نشست ناصر رزاقی رییس اداره فرهنگی معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به نقش محیط و فضا بر نحوه یک فعالیت و نتیجه تاثیرگذار در کودکان گفت:فضای شاد کانون با فعالیت‌های هدفمند و مربیان متخصص می‌تواند در کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش نیز مشابه‌سازی شده و پاسخگوی نوجوانان باشد.
در ادامه این نشست صالح رشیدی و رشید صفا معاونین پرورشی نواحی 1و 2 ارومیه با طرح این سوال که اگر در کانون‌های فرهنگی تربیتی بودید چه راه‌کارهایی برای گسترش و تعمیق کیفی فعالیت‌ها پیش می‌گرفتید؟از کارشناسان و مربیان کانون برای پاسخ به این سوال دعوت به تعامل بیشتر کردند.
بررسی چگونگی تشکیل و اجرای کارگاه‌های انیمیشن،نقاشی،ادبی حضوری و کامپیوتراز دیگر مباحث این نشست بود.
در پایان این نشست از محصولات کانون به رسم یادبود به حاضرین اهدا شد.