دیپلم افتخار مسابقه نقاشی اسلوونی به کودک سردشتی رسید

دختر 12 ساله سردشتی یک دیپلم افتخار از 10 دیپلم افتخار مسابقه نقاشی بین‌المللی کشور اسلوونی را از آن خود ساخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،هاوژین شیخه عضو 12 ساله مرکز فرهنگی و هنری کانون سردشت،دیپلم افتخار نوزدهمین مسابقه نقاشی «مجله دنیای هنر» کشور اسلوونی را به خود اختصاص داد.
 

در این مسابقه که در سال 2014 با موضوع «لباس و رقص‌های سنتی طوایف مختلف در کشور من» برگزار و نتایج آن به تازگی اعلام شده است، جایزه اول به کوثر کیایی  دختر 13 ساله گرگانی از استان گلستان رسید.

هم‌چنین آصف هیوه‌چی 9 ساله از شهر گنبد گلستان، مهسا دهقان 8 ساله از گزبرخوار و مهدیه طغرایی 11 ساله از سمیرم در استان اصفهان، مینا عبدالله‌یار 12 ساله عضو مرکز شماره 5 کانون کرمان و ساجده رنجبر 12 ساله از صفا‌شهر فارس، مهسا دلاورنژاد 5 ساله، حسن سرداری شش و نیم ساله و تیام رحمان‌نژاد10 ساله هر سه اندیمشک و شادی طیبی 7 ساله از بهبهان، همگی از استان خوزستان دیگر دیپلم‌های افتخار این مسابقه را به دست آوردند.
کانون 564 اثر نقاشی اعضای خود را در نوزدهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی "مجله دنیای هنر" کشور اسلوونی در سال 2014 شرکت داده بود که از این تعداد 67 اثر به اعضا استان آذربایجان‌غربی اختصاص داشت.