نمایشگاه « باز می‌آید پرستو نغمه‌خوان» در مرکز فرهنگی و هنری چالدران

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چالدران به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی نمایشگاهی را در دو روز و با عنوان« باز می‌آید پرستو نغمه‌خوان» برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،‌مرکز فرهنگی هنری چالدران در سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، با همت اعضاء و مربیان نمایشگاهی را از تصاویر مربوط به روزهای بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در دو روز برپا کرد.
کریم حسین زاده فرماندار شهرستان چالدران، جمعی از مسئولین ادارات و تعدادی از آزادگان این شهرستان در اولین روز برپایی نمایشگاه، از کانون چالدران بازدید کردند.
فرماندار شهرستان چالدران در بازدید خود از نمایشگاه، ضمن طرح یک مسابقه برای اعضاء با اهداء جوایز به برندگان مسابقه از آن ها تقدیر کرد.
بیان خاطرات روزهای جنگ و اسارت از زبان آزادگان دعوت شده به نمایشگاه برای کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی و هنری چالدران بخش دیگری را در این نمایشگاه به خود اختصاص داد.
همچنین از طرف شهردار، شورای شهر و بنیاد شهید انقلاب اسلامی شهرستان چالدران نیز جوایزی برای اعضا در نظر گرفته شد.
در حاشیه این نمایشگاه اعضا ضمن کشیدن نقاشی های خیالی از روزهای اسارت آزادگان در زندان‌های رژیم عراق و نوشتن احساسات خود خطاب به  آزادگان، نقاشی‌ها و دل‌نوشته‌های خود را به آن‌ها هدیه کردند.
 مربیان کانون چالدران نیز در روزهای برگزاری نمایشگاه با تشریح وقایع مربوط به جنگ تحمیلی و خاطرات روزهای بازگشت آزادگان، اعضاء را با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس آشنا کردند.