افتتاح نمایشگاه آثار منتخب سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا(ع) در کانون آذربایجان‌غربی

نمایشگاه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا(ع) شامل آثار منتخب اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در ارومیه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، دراین نمایشگاه 108 اثر از آثار اعضاء مراکز که در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) شرکت کرده‌اند، در گالری مجتمع شهید رسول فرخی کانون ارومیه به نمایش درآمده است.

51 اثر در بخش نقاشی، 34 اثر در بخش خوشنویسی، 15 اثر در بخش نشریه‌دیواری و  8 اثر در بخش کتاب‌سازی دراین نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.برگزاری کارگاه ادبی و نمایش فیلم با محتوای معارف رضوی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه آثار منتخب اعضای کانون در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است. نمایشگاه به مدت سه روز تا میلاد خجسته هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت از ساعت8:30 تا 14:30برای بازدید دایر است.کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسئولیت کارگروه کودک و نوجوان در سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) را برعهده دارد و با 8 محور موضوعی در بخش داستان کوتاه، قصه گویی، نشریه نگاری، نقاشی، خوشنویسی، کتاب‌سازی، شعرخوانی و مشاعره، در این جشنواره شرکت کرده است. ویژه برنامه‌های دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) در شهرهای مختلف استان نیز در حال برگزاری است.