تجلیل از مربی کتاب‌خانه سیار روستایی ارومیه

در آیین پایانی جشنواره کتاب و کودک« بر بال‌های سیمرغ» از عبدالسلام مشهور، مربی کتاب‌خانه سیار روستایی شماره 3 ارومیه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، سازمان اسناد و کتاب‌خانه‌های ملی با همکاری و مشارکت بانک دی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش و گروه کودک شبکه دو سیما نخستین جشنواره کتاب و کودک را با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با کتاب و کتاب‌خانه در کتاب‌خانه ملی برگزار کرد.
مرضا امیرخانی معاونت سازمان اسناد و کتاب‌خانه‌های کشور، علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم به ایراد سخنرانی در زمینه‌ی نیازها و امکانات موجود در حوزه‌ی کتاب، کتاب‌خوانی و کتاب‌داری پرداختند.
جشنواره بر بال‌های سیمرغ، عبدالسلام مشهور مربی کتاب‌خانه سیار روستایی شماره 3 ارومیه را به عنوان یکی از 10 کتاب‌دار برتر حوزه کودکان کشور شناخت.
در انتهای این مراسم از فعالیت‌های مؤثر و ماندگار کتاب‌داران برتر حوزه‌‌ی کودکان کشور تقدیر به عمل آمد.
 ثریا قزل ایاغ، وحید طوفانی، محسن نظافت، عبدالسلام مشهور، غلامعلی کیومرثی، فرزانه طاهری، ملک چیذری و تابان فرزانه‌پور کتاب‌دارانی بودند که توسط مسوولان مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین بانک ملت نیز در« جشن ملت کتاب‌خوان» از عبدالسلام مشهور مربی کتاب‌خانه سیار روستایی شماره 3 کانون ارومیه به عنوان یکی از ده نفر گروه طلایه‌داران کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدردانی کرد.