اجرای 23 عنوان فعالیت در مراکز کانون آذربایجان‌غربی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از اجرای 23 عنوان فعالیت در مراکز ثابت و سیار به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی مدیر کل کانون استان با اشاره به برنامه‌ریزی و پیش‌بینی برنامه‌های مختلف در ایام هفته دفاع مقدس، به ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و وقایع این ایام تأکید کرد.
زاهدی با اشاره به این‌که در این ایام 23 عنوان فعالیت در 28 مرکز ثابت و سیار روستایی و شهری کانون اجرا خواهد شد، گفت: برگزاری کارگاه‌های مختلف سفالگری، خوشنویسی، نمایش خلاق، نقاشی و ادبی، دعوت از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس برای خاطره‌گویی، معرفی مناطق جنگی استان و استان‌های هم‌جوار، قصه‌گویی، معرفی کتاب، معرفی عملیات‌های جنگی، دیدار با خانواده شهداء، غبارروبی مزار شهداء، برپایی نمایشگاه‌های عکس، بحث آزاد، مسابقات، نمایش فیلم و کلیپ، دعوت از اساتید ادبیات پایداری و گفتگو در این زمینه و جمع‌آوری شعر و قصه‌های ادبیات پایداری بخشی از برنامه‌های اجرایی این ایام است.
زاهدی همچنین از اجرای برنامه‌ای ویژه در ایام دهه فجر و تقدیر از صاحبان آثار برگزیده مسابقات در هفته دفاع مقدس خبر داد.
گفتنی است تمامی مراکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ارومیه و شهرستان‌های استان فضاسازی مناسب این ایام را انجام می‌دهند.