درخشش اعضا کانون استان در دوسالانه هنرهای تجسمی

کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در ششمین دوسالانه هنرهای تجسمی اعضا مراکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان‌های برگزیده و شایسته تقدیر را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، از میان 1696 اثر رسیده به دبیرخانه ششمین دوسالانه هنرهای تجسمی در چهار بخش« نقاشی»،« خوشنویسی»،« سفال‌گری» و « عکاسی»، از کانون استان یک اثر برگزیده و هفت اثر شایسته تقدیر شناخته شد.
بر این اساس، در بخش « سفال‌گری» هانا بافنده در گروه سنی 7 تا 9 سال به مربیگری شهناز حکیمی از ارومیه عنوان برگزیده این دوسالانه هنرهای تجسمی را به خود اختصاص داد.
همچنین در این بخش الینا ملکی در گروه سنی 10 تا 12 سال به مربیگری صحرا افشاری از میاندوآب شایسته تقدیر شد.
در عین حال، در بخش« نقاشی» مبینا مقدسیان به مربیگری ترلان محمدزاده از چالدران و سحر پیشداد به مربیگری سارا مجیدی از بوکان هر دو در گروه سنی 10 تا 12 سال و معصومه حسین‌زاده در گروه سنی 13 تا 16 سال به مربیگری ترلان محمدزاده عنوان شایسته تقدیر را در این دوسالانه هنرهای تجسمی به خود اختصاص دادند.
در بخش« خوشنویسی» ششمین دوسالانه هنرهای تجسمی ثنا منسوبی در گروه سنی 10 تا 12 سال به مربیگری مریم منفردنیا از تازه‌‌شهر شایسته تقدیر معرفی شد.
ثنا وطنمایی و کانیاو عزیزیان در گروه سنی 13 تا 16 سال هر دو به مربیگری شیلان ناظم‌زاده از مهاباد در بخش« عکاسی» این دوسالانه شایسته تقدیر شناخته شدند.
گفتنی است از کانون استان در مجموع 78 اثر شامل 44 اثر نقاشی، 15 اثر خوشنویسی، 6 اثر سفال و 13 اثر عکاسی به دبیرخانه ششمین دوسالانه هنرهای تجسمی اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال شده است.
ششمین دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی اعضای مراکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «آداب و رسوم سرزمین مادری من» برگزار شده بود.