نمایش فیلم‌های جشنواره بین‌المللی پویانمایی در سینما کانون

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از اکران فیلم‌های شرکت کننده در دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در سینما کانون شهرارومیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران که از 15 اسفندماه آغاز خواهد شد فیلم‌های بخش مسابقه ایران، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سینما کانون نمایش داده می‌شود.
وی با اشاره به این‌که هم‌زمان با روزهای برگزاری این جشنواره در تهران، سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه واقع در خیابان والفجر2 داخل پارک ملت ، فیلم‌های جشنواره را به نمایش می‌گذارد افزود: فیلم‌های جشنواره، صبح‌ها به صورت رایگان ویژه مدارس و بعدازظهرها با تهیه بلیط ویژه دانشجویان و خانواده‌ها نمایش داده می‌شود.
زاهدی همچنین توضیح داد :پیش از این 3 سینمای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری استان در شهرهای ارومیه خوی و میاندوآب در قالب طرح «کانون نمایش» فعالیت خود را رسما آغاز کرده‌اند.
گفتنی است مدیران مدارسی که علاقه‌مند به حضور دانش‌آموزان هستند و همچنین دانشجویان و خانواده‌ها برای تهیه بلیط می‌توانند با شماره تلفن‌های 33381233و 33381231 داخلی 236 تماس حاصل نمایند.
دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند در تهران برگزار می‌شود.