نود و دو حکایت از  سیره زندگی امام رضا(ع) به تصویر کشیده شد

نود و دو اثر اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی برای شرکت در هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی به نهاد کتابخانه‌های عمومی استان ارسال شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، کانون استان 92 اثر نقاشی اعضا 9 مرکز فرهنگی هنری را برای شرکت در هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی به نهاد کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی ارسال کرد.
در بخش کودک 49 اثر نقاشی اعضا از مراکز فرهنگی هنری ارومیه، 14 اثر از ماکو، 4 اثر از نقده، 6 اثر از سلماس، 7 اثر از تازه‌شهر، 12 اثر از خوی جهت شرکت در جشنواره به نهاد کتابخانه‌های عمومی استان ارسال شد.
گفتنی است بر اساس شیوه‌نامه این جشنواره، کودکان با مطالعه کتاب‌های ارسالی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی( 6 عنوان کتاب)، جذاب‌ترین بخش کتاب از نظر خودشان را تصویرسازی( نقاشی) کردند.
اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش کتاب‌خوانی از طریق مطالعه کتاب‌‌های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین( ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع)، شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان کتاب‌های فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی و کمک به تولید و انتشار گسترده این آثار از اهداف برگزاری هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی است.
در آیین اختتامیه این جشنواره که در دهه کرامت برگزار می‌شود، از برگزیدگان با اهداء لوح سپاس، تندیس جشنواره و هدیه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی استان تقدیر می‌شود.