ارایه آموزه‌های عاشورایی در نشستی علمی

اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نظر دارد در آستانه‌ی هفته‌ی ملی کودک نشستی علمی با عنوان «آموزه‌های عاشورایی» برگزار کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست روز 28 شهریور 96 از ساعت 10 تا 12 با حضور صاحب‌نظران، متخصصان و پژوهش‌گران مسایل اجتماعی، فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون، با توجه به نام‌گذاری روز 16 مهر با عنوان «کودک زیر چتر ایمان» از سوی شورای برنامه‌ریزی هفته‌ی ملی کودک، در این نشست محمدرضا سنگری با این محوریت سخنرانی و به پرسش‌های شرکت‌کنندگان پاسخ می‌دهد.
نشست علمی «آموزه‌های عاشورایی» با هدف ارتقای دانش حرفه‌ای، روزآمد ساختن اطلاعات کارکنان و بهرمندی از مزایای سازوکار انگیزشی برگزار و به شرکت‌کنندگان از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون گواهی‌نامه آموزشی اعطاء می‌شود.
هفته ملی و روز جهانی کودک امسال با شعار «هر کودک نشانی خداست...» طی روزهای 15 تا 21 مهر در تهران و سراسر ایران از سوی نهادها و سازمان‌های مختلف و در چارچوب برنامه‌های ملی برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان به شرکت در نشست‌های تخصصی هفته ملی کودک سال 96 برای آگاهی بیشتر از چگونگی و زمان برگزاری این برنامه‌ها می‌توانند با شماره‌ تلفن‌ 02188971327 بخش کارشناسی اجرای دوره‌های آموزشی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون، تماس بگیرند.
گفتنی است: تاریخ و زمان برگزاری سایر نشست‌های هفته‌ی ملی کودک طی جدول زمان‌بندی تعیین شده پس از این اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =