کد خبر: 228034
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
بازدید 1192
کتاب کار سال 93 کانون پرورش فکری استان اردبیل تدوین شد

کتاب کار سال 93 ادار کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل شامل برنامه های مراکز و ستادی در حوزه های فرهنگی، هنری، ادبی، آموزش و پژوهش و انفورماتیک تدوین و در دستور کار قرار گرفت.

تعیین هدف، و برنامه ریزی برای دستیابی به آن، آمادگی برای انجام امور، شناسایی توانمندیها و موانع برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب از جمله اهداف طراحی کتاب کار کانون می باشد.
تدوین کتاب کار همه ساله از سوی مراکز کانون و ستاد انجام می گیرد و فعالیت های کانون طبق برنامه ریزهای های انجام شده پیش می رود تا از اتلاف وقت و نیرو جلوگیری شده تمهیدات لازم برای اجرای شایسته برنامه ها پیشاپیش لحاظ شود.
کتاب کار سال 93 کانون پرورش فکری استان اردبیل شامل 80 صفحه در پنج حوزه، دربرگیرنده ی تعریف و چکیده، اهداف کمی و کیفی، معرفی مسئول پیگیری، مخاطب برنامه، قالب و شیوه ی اجرا، زمان و مکان آن، بعلاوه توضیحات ضروری برای هر برنامه تدوین شده است و علاوه بر آن در هر حوزه هدف از اجرای برنامه نیز مشخص می باشد.
با توجه به ضرورت برنامه ریزی و نقش برجسته ی آن در رفع مشکلات احتمالی و نتیجه بخش بودن فعالیت ها تدوین کتاب کار توانسته است باعث بهبود وضعیت کاری شود.
برنامه ریزی، نوعی پدیده عینی اجتماعی است، در عین حال یک رویداد منحصر به فرد نیست که دارای یک ابتدا و انتهای مشخص باشد بلکه یک فرآیند مستمر و دائمی و منعکس کننده تغییرات، در راستای رسیدن به اهداف است.