نمایشنامه‌ی «باغ بدون کلاغ نیست» برای جشنواره‌ی یونیما (مبارک) آماده می‌شود

نمایشنامه‌ی «باغ بدون کلاغ نیست» نوشته‌ی حسین قربانزاده، متن انتخابی جشنواره‌ی سراسری یونیما (مبارک) مراحل آماده‌سازی برای بازبینی را طی می‌کند.

کیوان باقلاچی کارگردانی این نمایش را به عهده دارد و در آن جمعی از مربیان و اعضای سابق مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل ایفای نقش می‌کنند.
نمایشنامه‌ی باغ بدون کلاغ نیست حکایت پسری است که محصول باغ سیب آنها درست روز اول پاییز به دلیل حضور پرشمار کلاغ‌ها نابود می‌شود پسر این موضوع را غیرطبیعی می‌بیند برای پیدا کردن دلیل و کشف راز این جریان تن به سفر می‌دهد. او با راهنمایی باد به سراغ کلاغ‌ها و آتش می‌رود سپس دنبال سرنخ به سوی  آب بعد خاک هدایت می‌شود، در نهایت پی به راز نهفته می‌برد در بازگشت حامل پیامی است که کلاغ‌ها را به آرامش می‌رساند و آن‌ها را از سرازیر شدن به باغ باز می‌دارد.
در این نمایش شبنم برقی در نقش پسر، نادر مهدی‌لو در نقش کلاغ پیر، شاهد مجتهدزاده در نقش آتش، سولماز صادقزاده نصرآبادی در نقش خاک، حسین یوسفی در نقش پدر، میلاد قلی‌پور در نقش باد و پریسا صدایی‌آذر در نقش آب نقش‌آفرینی می‌کنند.
سارا پورباقری، مهسا صدایی‌آذر، مهسا نیک‌نام و نسترن فتحی گروه فرم و عروسک‌گردانی نمایش را بر عهده دارند. حسین پذیرا بعنوان منشی و مدیر صحنه فعالیت دارد و بهرام رجب‌علی‌زاده و پرستو جاوید هم موسیقی و افکت نمایش را اجرا خواهد کرد.

آرزو صدایی‌آذر در ساخت وسایل صحنه همکاری می‌کند و مهدی صالحی تدوین‌گر بخش‌های تصویری است. شاهد مجتهدزاده هم طراحی عروسک‌ها را انجام داده است.