کد خبر: 232194
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
بازدید 2721
فضای کانون یک مشگین‌شهر به آثار اعضای کارگاه کاردستی مزین شد

اعضای کارگاه کاردستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک مشگین‌شهر با راهنمایی مربیان فضای مرکز را با کاردستی‌های کاغذی آراستند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره‌ی یک مشگین‌شهر یکی از قدیمی‌ترین مراکز کانون کشور است، لذا کتاب‌های هنری قدیمی در این مرکز بسیار است.
برای استفاده‌ی مطلوب از این کتاب‌های کاردستی کاغذی مربیان مرکز کارگاه‌های ویژه‌ی کاردستی برپا کرده و ضمن معرفی این کتاب‌ها برای مطالعه، روش‌های متنوع کاردستی با کاغذ را به اعضا آموزش دادند.
نیر پیکام سرپرست کانون پرورش فکری یک مشگین‌شهر با اعلام این خبر گفت: با معرفی کتاب‌های کاردستی و آموزش تکنیک کاغذ اعضا به ساخت کاردستی‌های ساده و مهیج علاقه‌مند شده‌اند و اشتیاق بیشتری برای حضور در کارگاه‌های هنری از خود نشان می‌دهند.
 سرپرست کانون یک مشگین‌شهر با اشاره به اهمیت کاردستی در رشد خلاقیت کودکان گفت: ساخت کاردستی با کاغذهای باطله به کودکان می‌آموزد که در زندگی می‌توان با چیزهای به ظاهر بی‌ارزش، فقط در سایه‌ی آموزش و خلاقیت دست به آفرینش آثار هنری زد.  
وی افزود: تابستان امسال فعالیت کاردستی با کاغذ، به یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین فعالیت‌های مرکز یک مشگین‌شهر تبدیل شده و اعضای دختر و پسر نوجوان مرکز، با استفاده از انواع کاغذها به ساخت کاردستی‌های کاغذی می‌پردازند.
پیکام خاطر نشان ساخت: کاردستی‌های دوبعدی، سه بعدی، انواع کلاژهای کاغذی، عروسک‌ها و ماشین‌آلات کاغذی، ساخت پانل‌ها، فضای کانون را با کارهای دستی اعضا پربار کرده است.