حسین موذن مدیرکل آفرینش‌های هنری و ادبی از مراکز استان اردبیل بازدید کرد

حسین موذن مدیرکل آفرینش‌های هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راس هیاتی از کارشناسان ستادی از مراکز کانون استان اردبیل بازدید کرد.

در این سفر که حسین موذن را بهناز علیشیری از مرکز آموزش و پژوهش، طاهره شهابی از مرکز آفرینش‌های ادبی، پروانه انصار از مرکز آفرینش‌های هنری و ویدا ملکی از اداره کل آفرینش‌های فرهنگی همراهی می‌کردند تعدادی از مراکز استان در مدت سه روز مورد بازدید قرار گرفتند.
در اولین نشست هیات بازدید با مدیرکل و کارشناسان کانون استان اردبیل، ناهید اللهویردیزاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ضمن خیرمقدم حضور میهمانان در استان را یک فرصت مغتنم برای ارتقای سطح تعاملات دوسویه دانست و خواستار توسعه‌ی این روابط شد.
اللهویردیزاده در نشست مشترک هیات بازدید کننده با کارشناسان استان گفت: بررسی مشکلات و رویارویی مستقیم عزیزان ستادی از استان‌ها باعث بالا رفتن روحیه‌ی همکاران و تعامل بهتر و بیشتر خواهد بود.
حسین موذن نیز با اشاره به این‌که هدف هیات بازدید کننده قدردانی از زحمت‌های نیروهای استانی است گفت: اردبیل بخش مهمی از تاریخ ایران است و در طول تاریخ چهره‌های بزرگ و نامداری را به کشور معرفی کرده لذا حضور در این استان باعث افتخار است.
وی با تاکید به توان بالای مربیان و کارشناسان استان اردبیل یکی از دلایل این موفقیت‌ها را  وجود مدیرکل کانونی و آشنا به کانون دانست و انتصاب‌های مناسب را در سطح کارشناسان ستود و گفت: این‌که در اکثر جشنواره‌ها همواره شاهد موفقیت اعضا و مربیان کانون استان اردبیل هستیم نشان‌دهنده‌ی این است که محرومیت و کوچک بودن استان دلیل عدم موفقیت نیست و استان اردبیل ثابت کرده است که به نسبت کم برخوردار بودنش از توان لازم برای موفقیت‌های بزرگ برخوردار است و این در سایه‌ی تلاش ستودنی مربیان و کارکنان استان است.
موذن هدف از سفر و بازدید را شنیدن دغدغه‌های همکاران، پاسخ‌گویی به سئوال‌ها، رویت عزیزان در محل کار خویش و جمع‌بندی مشکل‌ها برای ارایه به مسئولین جهت رفع آن‌ها توصیف و اظهار امیدواری کرد بتوانند در این مدت از اکثر مراکز کانون استان اردبیل بازدید کنند.
در ادامه‌ی جلسه هر یک از کارشناسان ستاد گزارشی از روند کارهای حوزه‌های کاری تحت نظرخویش در استان ارایه کردند و ضمن اظهار رضایت از عملکرد حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش اظهار امیدواری کردند تا در بازدید از این حوزه‌ها بتوانند از نزدیک حاصل تلاش‌ها و عملکردهای مثبت را ببینند.
کارشناسان استان نیز ضمن معرفی خود در مورد حوزه‌های کاری اطلاعاتی ارایه کردند.