مربی و عضو ادبی کانون پرورش فکری اردبیل تقدیر شدند

سولماز صادقزاده‌ نصرآبادی مربی پاسخگوی ادبی و صنم فتحی عضو ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با دریافت لوح و جایزه در ششمین جشنواره‌ی شعر دفاع مقدس تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل،اختتامیه جشنواره‌های شعر و خاطره‌نویسی دفاع مقدس، با حضور مدیران، اصحاب شعر و ادب و جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در اردبیل برگزار شد.
سرهنگ کریمی، سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در این مراسم گفت: شهدای جنگ تحمیلی پیشانی افتخار ما هستند و هرچه تلاش کنیم نمی‌توانیم گوشه‌ای از رشادت‌های آن‌ها را بیان کنیم، لکن باید همگی برای ثبت و ضبط و انتشار ایثارگری ایثارگران دفاع مقدس تمام همت خود را معطوف نماییم تا این تجربه گرانسنگ را به نسل‌های آتی انتقال بدهیم.
وی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس را سرمایه‌های حال حاضر کشور قلمداد کرد و افزود: تلاش خالصانه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در اجرای ماموریت‌های بنیاد نقش اساسی دارد و ما مرهون زحمت‌های این قشر ایثارگر هستیم.
جواد زنجانی فرماندار اردبیل نیز در این مراسم گفت: حفظ و نشر ارزش‌های والای دفاع مقدس با زبان فاخر و ماندگار هنر، امکان‌پذیر است.
وی خلوص، شهامت، پاکی و ولایت‌مداری رزمندگان را رمز پیروزی در دفاع مقدس دانست و افزود: در همه لحظه‌های سخت آن چیزی که توانست رزمندگان را در این عرصه دفاع از خاک پاک میهن و دین و آیین و شرف کشور دلگرم سازد یاد ائمه اطهار علیهم السلام و توکل رزمندگان به عنایات خاصه حضرت حق بود.
در ادامه‌ی مراسم با اهدای لوح و جایزه از پیام جهانگیری، سیدسعید اطهرنیاری، احسان محمدی، علی پرویزی، ثریا خلیق، سولماز صادقزاده نصرآبادی، پری آخته، شبنم فرضی‌زاده، ملاحت نادری، حکیمه باباکشی‌زاده و صنم فتحی تقدیر به عمل آمد.
در بخش خاطره نویسی نیز پری آخته، مهدی محمدی و خدیجه سلمانی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و از محمد صادقی جاهد، جمال سلمانی، مریم حضرتی، محبوبه زمانی و سیده صغری جوادی تقدیر شد.
حسین قربانزاده کارشناس روابط عمومی کانون پرورش فکری استان اردبیل به همراه رضا کاظمی و عمار احمدی داوری چهارمین جشنواره‌ی خاطره‌نویسی را بر عهده داشت.