غلام‌رضا بکتاش میهمان اعضای ادبی استان اردبیل است

غلامرضا بکتاش شاعر حوزه‌ی کودک و نوجوان 29 آبان میهمان اعضای ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل است.
بکتاش یکی از شاعران موفق و پرکار حوزه کودک و نوجوان است که به‌عنوان مربی فرهنگی در کانون پرورش فکری ملایر در خدمت کودکان و نوجوانان است.   
رونویسی از بهار، آفرین به آفتاب، از ماه با خبر باش، خدا را دعوت کنیم، دعای باران، نوجوانی درخت کاج، آسمان بدون نون، کلاغ میله میله و با دوچشمم می‌چشم، از کتاب‌های چاپ شده غلام‌رضا بکتاش هستند.
وی تا کنون جوایزی چون، کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران، کتاب سال دفاع  مقدس در بخش کودک، جشنواره بین‌المللی شعر  فجر در  بخش کودک و نوجوان، جشنواره‌ی دوسالانه کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جایزه سلمان  هراتی، جشواره بین‌المللی شعر  فجر  در  بخش  کودک و نوجوان، جشنواره‌ی سراسری مطبوعات کودک و نوجوان را به دست آورده است.  
  این برنامه در قالب طرح دو پنجره اجرا می شود که مدیریت آفرینش‌های ادبی کانون تدارک دیده و هدف از برگزاری آن، نقد حضوری آثار شاعران و نویسندگان کودک توسط اعضای فعال کارگاه‌های ادبی و همچنین نقد آثار اعضا توسط شاعر و نویسنده میهمان می‌باشد.  
«رونویسی از بهار » و «با دو چشمم می‌چشم» دو کتاب شاعر هستند که در این نشست توسط اعضای ادبی مراکز کانون استان اردبیل نقد خواهند شد.