سه خبر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز یک پارس‌آباد

برپایی نماز جماعت، بازدید عضو سابق کانون از مرکز و قهرمانی عضو کانون در رقابت‌های بین‌المللی کاراته‌ی مالزی در آخرین روزهای پاییز هوای مرکز یک پارس‌آباد را بهاری کرد.

برپایی نماز جماعت
اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز یک پارس‌آباد به همراه مربی خود نماز جماعت را در نمازخانه مرکز برپا داشتند.
در راستای ترغیب کودکان به نماز و آموزش این فریضه‌ی دینی به کودکان مربی فرهنگی ابتدا در خصوص اهمیت نماز و جایگاه آن در زندگی با اعضا صحبت کرد، سپس نحوه صحیح وضو را به آن‌ها آموزش داد در ادامه اعضا در مورد نماز، چگونگی اقامه آن و نمازهای یومیه از مربی سئوال کردند.
در پایان اعضا نماز ظهر و عصر را به همراه مربیان خود به‌صورت جماعت اقامه کردند.
 قهرمانی عضو کانون در تورنمنت بین‌المللی مالزی
 مهدی علیپور عضو فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز یک پارس‌آباد قهرمان تورنمنت بین‌المللی کاراته در مالزی شد.
این عضو فعالیت خود را از دوران ابتدایی در کانون آغاز کرد و در اکثر برنامه‌های فرهنگی و هنری حضور فعال دارد.
 تیم منتخب کاراته ایران که در دو بخش مردان و زنان در رقابت‌های بین‌المللی مالزی حضور یافته بود عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.
عضو سابق کانون پارس‌آباد از مربیان خود قدردانی کرد
یاورعظیمی عضو فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک پارس‌آباد با حضور در کانون از مربیان سابق خود قدردانی کرد.
وی که با شماره عضویت 899 با سال‌ها در کانون به فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مشغول بود هم اکنون بعد از گذراندن دانشگاه و حوزه به درجه‌ی روحانیت رسیده است.
این مبلغ دین بعنوان یک عضو قدیمی سرزده به کانون آمد تا از زحمات مربیان خود قدردانی کند.
حاج آقا عظیمی پس از بازدید از مرکز به بازگویی خاطره‌هایش برای اعضای جدید پرداخت و برای آن‌ها از فعالیت‌های کانون و تاثیرگذاری آن در روابط بهتر و مفیدتر کودکان و نوجوانان با افراد جامعه صحبت کرد. وی ارتباط اعضای قدیمی با کانون را نشان از والا بودن جایگاه و نوع فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برشمرد.