نگاهی به برنامه‌های کانون پرورش فکری استان اردبیل در روزهای آغازین سال

در سال جدید برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با تدوین کتاب‌کار،‌ملاقات مربیان با مدیرکل استان و آغاز بازدیدهای کارشناسی آغاز شد.

بازدید مربیان کانون شهرستان اردبیل با مدیرکل استان
مربیان مراکز پنج‌گانه‌ی شهرستان اردبیل برای تبریک سال جدید با ناهید اللهوردیزاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دیدار کردند.
در این دیدار مدیر استان با مربیان به گفت‌وگو نشست و بر تحول در سال نو تاکید کرد.
دیدار نماینده‌ی فروش با مدیرکل استان
با توجه به رویکرد جدید کانون پرورش فکری در امر فروش مصلحی نماینده‌ی فروش کتاب و تولیدات کانون در استان اردبیل با مدیرکل کانون دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار چگونگی همکاری جهت بهبود روند کار مورد بحث قرار گرفت.
آغاز بازدید کارشناسان از مراکز استان
با آغاز سال کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و فرابری داده‌ها بازدید منظم خود را از مراکز کانون استان را آغاز کردند.
پایان آمارگیری در مراکز کانون استان
آمارگیری سالانه که از اول اسفند آغاز و در پایان اسفند به اتمام رسیده بود هم اکنون در مرحله‌ی بازبینی کارشناسی است و تا پایان فروردین ماه جمع‌بندی خواهد شد.
کتاب‌کار سال 94 در مرحله‌ی جمع‌بندی
کتاب‌کار سال 94 توسط مراکز کانون پرورش فکری استان در مرحله‌ی نگارش است برنامه‌ی مراکز برای جمع‌بندی به استان ارسال شده و بعد از تلفیق برنامه‌ها کتاب‌کار سال جدید تا آخر فروردین برای اجرا آماده خواهد شد.
سالن‌های مراکز کانون استان برای برگزاری جشنواره‌ی فیلم رشد آماده می‌شوند
 جشنواره‌ی فیلم رشد همانند سال‌های گذشته با همکاری آموزش و پرورش استان در سالن‌های سینمای کانون پرورش فکری استان اردبیل برگزار خواهد شد.
این جشنواره 30 فرودین آغاز و دوم اردیبهشت به پایان خواهد رسید. مربیان کانون پرورش فکری استان با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در خدمت دانش‌آموزان مدارس استان خواهند بود.
اقدامات عمرانی
اقدامات عمرانی که در راستای بهینه‌سازی مراکز از سال گذشته آغاز شده بود در آغاز سال جدید نیز ادامه یافت و با توجه به میزان اعتبارات نیازهای تجهیزاتی و موارد تعمیراتی مراکز در حال انجام است.