کودک اردبیلی دیپلم افتخار مسابقه‌ی بین‌المللی لیدیسه چک را به دست آورد

«امیرعلی دادبخش» عضو ۵ ساله‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ۵ اردبیل دیپلم افتخار چهل و دومین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» کشور چک را به دست آورد.

در این نمایشگاه که با موضوع «مزرعه، باغ و کشتزار ما» در بخش‌های نقاشی، سفال و عکس برگزار شد، بیش از ۲۷ هزار و ۸۶۸ اثر از ۷۷ کشور جهان شرکت کرده بود.
نیز آثار هنری ۱هزار و ۱۵۰ کودک را شامل ۱۹ اثر سفال، ۲۹ قطعه عکس و ۱هزار و ۱۰۲ نقاشی را برای شرکت در این نمایشگاه بین‌المللی در سال ۲۰۱۴ میلادی ارسال کرد.
محمدسینا سلیمیان عضو ۱۴ ساله مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ کانون یزد موفق به دریافت دیپلم افتخار در بخش سفال این نمایشگاه شد.
هم‌چنین زهرا قائدی ۱۴ ساله و احسان آل مومن  ۱۶ ساله هر دو از کانون شهرکرد، فرزانه منشادی و الهام فلاح هر دو ۱۶ ساله از یزد نیز دیپلم افتخار بخش عکس را از آن خود کردند.
«آناهیتا محلفی» ۱۵ ساله و «عرفان ابدام» ۱۳ ساله از بندرعباس، «علی اصغر دینانی» ۹ ساله از خراسان جنوبی، «الهه شکل‌آبادی» ۹ ساله از اصفهان، «فاطمه مسعودی» ۱۱ ساله از استان فارس و «احمد آل کثیر» ۱۳ ساله و «عقیل یبارت» ۱۲ ساله هر دو از کانون استان خوزستان نیز توانستند دیپلم افتخار این مسابقه  را در بخش نقاشی از آن خود کنند.