دفتر طرح کانون مدرسه‌ی مرکز5 اردبیل بسته شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز 5 اردبیل طرح کانون مدرسه را با جشن به پایان برد.

با توجه به کم رنگ شدن حضور اعضا در نیمه‌ی دوم سال در مراکز و برای حضور مستمر و مداوم اعضا در کارگاه‌ها برای بازدهی بهتر و نیز افزایش مطالعه در بین اعضا، مرکز 5 اردبیل طرح کانون مدرسه را هم‌زمان با هفته‌ی کودک با مدرسه‌های صلواتی‌زاده، شاهد و شهید روشنی آغاز کرد.
بعد از تشکیل جلسه با مدیر مدرسه‌ها و مسئولین کانون و تشریح طرح و نحوه اجرای آن، کارگاه‌های نقاشی، ادبی، تئاتر و سرود برای اجرا در نظر گرفته شد.
مدیرهای مدارس موظف شدند در ساعت هماهنگ شده دانش‌آموزان را به کانون بیاورند و برای مطالعه و امانت کتاب دانش‌آموزان به عضویت مرکز در آیند. این طرح بصورت منظم و مستمر تا آخر اردیبهشت ادامه یافت.
در آخرین روز طرح جشنی با عنوان «دیدار در تابستان» با حضور مسئولین مدارس، تعدادی از اولیا و اعضای طرح کانون مدرسه برگزار و برنامه‌هایی که ماحصل فعالیت‌های اجرا شده در طول طرح بود اجرا شد.
اکرم مداح مربی مسئول مرکز گزارشی از روند اجرای طرح ارایه و از اعضا خواست تا برای ادامه‌ی روند رشد و آموزش در کارگاه‌ها حضور یابند.
فرم ارزیابی طرح در اختیار اولیا و مسئولین مدارس و دانش‌آموزان قرار گرفت و تکمیل شد.
بخش پایانی این جشن یادآوری دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر و تبریک اعیاد شعبانیه بود.
نمایش‌های «بهلول دانا» و «گروفالو»  محصول کارگاه نمایش خلاق و تئاتر، هم‌خوانی ایران و ای خرمشهر از کارگاه سرود، متن‌خوانی اعضای ادبی و اجرای مسابقه‌ی پازل نقشه خرمشهر از برنامه‌های اجرایی جشن بودند.
جشن با بازدید از نمایشگاه آثار اعضای طرح کانون مدرسه و پذیرایی به پایان رسید.