کد خبر: 243166
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
بازدید 1166
جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان اردبیل برگزار شد

اولین جلسه‌ی شورای فرهنگی با حضور مدیرکل کانون استان اردبیل، کلیه‌ی اعضای شورا و اکرم مداح به‌عنوان نماینده‌ی مراکز برای بررسی کلاس‌های تابستانی برگزار شد.

در این جلسه ناهید اللهویردیزاده با تبریک فرا رسیدن ماه عبودیت و بندگی و آرزوی قبولی طاعات و عبادت‌های همکاران در این ماه شریف گفت: امید که بتوانیم به نگاه کوثری دست یابیم و از نگاه تکاثری دور شویم.
وی در بخش دیگری از حرف‌های خود خاطر نشان کرد: رویکرد اساسی ما بهبود روش‌هاست و تلاش برای تحقق این مهم است که عضو با دست پر از کانون بیرون برود.
اللهویردیزاده بالا رفتن کمیت را در گرو انجام برنامه‌های کیفی دانست و تاکید کرد: نسبتی متوازن بین کمیت و کیفیت برقرار است و هر دو اهمیت دارند پس باید از راه کیفیت‌بخشی برنامه‌ها به فکر بالا بردن کمیت باشیم.
در ادامه مدیر کانون از اکرم مداح خواست تا در مورد کلاس‌های تابستانی و مشکل فراروی برگزاری کلاس‌ها صحبت کند. عدم استقبال خانواده‌ها از کلاس‌های تابستانی و افت ثبت‌نام در کلاس‌ها به دلیل افزایش قیمت و مشکل خاص مرکز از مواردی بود مربی مسئول مرکز 5 اردبیل به آن اشاره کرد.
موارد مطرح شده توسط مربی مسئول مرکز توسط مدیر و کارشناس‌ها مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای مناسب پیشنهاد شد.
سپس کارشناس‌ها گزارشی از حوزه‌ی کاری خود ارایه و اهم کارهای انجام شده را بازگو کردند.
ودود علیش‌پور معاون فرهنگی اداری کانون در خصوص کتاب‌کار سال 94، آمارگیری کتاب، گزارمان‌نویسی و طرح توسعه‌ی کتاب‌خوانی گزارش داد و در ادامه‌ی صحبت‌های خود به ارزیابی شیوه‌نامه برگزاری کلاس‌های تابستانی رسید.
حسین یوسفی کارشناس مسئول فرهنگی و مسئول حراست استان نیز در مورد لزوم دقت در استفاده از مربیان تابستانی اشاره و در خصوص برپایی شایسته‌ی کلاس‌های تابستانی صحبت کرد.
تجلیل از برگزیده‌های بین‌المللی و کشوری کانون استان، نقد و آسیب‌شناسی گزارمان مربیان، بررسی مشکلات دو شیفته بودن مرکز 5 اردبیل و تجلیل از مراکز موفق در پایان تابستان از مصوبه‌های جلسه بود.