کد خبر: 243845
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
بازدید 1516
جشن سلام تابستان در کانون مرکز شماره2 پارس‌آباد برگزار شد

هم زمان با شروع فصل تابستان و با حضور اولیا و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره2 پارس‌آباد جشن سلام تابستان برگزار شد.

در این برنامه ابتدا منیژه اسوار مربی مسئول مرکز شماره2 پارس‌آباد ضمن خوش آمدگویی به والدین و اعضا در مورد فعالیت‌های کانون صحبت کرد.
اسوار از والدین به خاطر تلاش برای پر کردن اوقات فراغت فرزندانشان در محیط‌های فرهنگی تشکر کرد و گفت: ما مربیان کانون پرورش فکری تلاش می‌کنیم کودکان و نوجوانان اوقات فراغتشان به بهترین نحو پر شود و امیدواریم در طول سال نیز شاهد حضور کودکان و نوجوان نیز در مراکز کانون پرورش فکری باشیم.
در ادامه علی برادران مربی فرهنگی مرکز شماره2 پارس‌آباد در مورد برنامه‌ها و زمانبندی کارگاه‌ها به والدین و اعضا توضیح لازم را ارایه داد و گفت: در فصل تابستان برای بیش از 150 عضو برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا کسانی که در چند کارگاه مختلف ثبت‌نام کرده‌اند تداخل پیش نیاید. برنامه‌ی کارگاه‌ها در اختیار شما قرار داده می‌شود تا اعضا به صورت مرتب و منظم در کارگاه حضور داشته باشند.
در پایان والدین و اعضا با فعالیت‌های مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنا شدند و از اعضایی که در فراخوان‌های بین‌المللی صاحب مقام‌ شده بودند تجلیل به عمل آمد.