کد خبر: 245690
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
بازدید 4755
همایش دوره‌ای مدرسان کانون زبان اردبیل در تابستان برگزار شد

همایش دوره‌ای مدرسان کانون زبان با حضور فرزاد فولادلونژاد معاون کانون زبان استان، کاظم پور‌الوار کارشناس بازدید و کارکنان و مدرسان مرکز آموزشی استان اردبیل برگزار شد.

در این همایش که در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و پارس‌آباد برگزار شد فرزاد فولادلونژاد معاون کانون زبان اردبیل، قبولی 3 نفر از مدرسان این مرکز در بخش بزرگ‌سالان و نوجوانان را تبریک گفت و در مورد دستورالعمل بخشنامه جدید همایش دوره‌ای مدرسان صحبت کرد.
وی افزود: در سال جاری با عنایت به سخنان رئیس محترم کانون زبان ایران، تلاش مراکز آموزشی کیفیت بخشی و مشتری مداری است.
معاون کانون زبان استان اردبیل در مورد اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و رفتار و اهداف سازمانی در مرکز آموزشی سخن گفت و تاکید کرد تلاش کارکنان و مدرسان در اجرای این طرح باید بیش از پیش باشد.
فولادلونژاد با ارایه‌ی گزارش از آمار  قبولی و مردودی زبان آموزان در ترم گذشته، ثبت‌نام زبان‌آموزان و کلاس‌های برگزار شده در ترم تابستان را در مراکز مشگین‌شهر و پارس‌آباد رضایت‌بخش توصیف کرد.
کاظم پور‌الوار با مدرسان در مورد نحوه‌ی ارزیابی نمره‌دهی، نحوه تکمیل کردن گرید شیت و نکاتی در زمان تعیین سطح زبان آموزان جدید الورود، یادآوری کرد.
در پایان مدرسان در راستای پیشبرد اهداف آموزشی نظر و پیشنهادهای خود را بیان کردند.
تشریح شیوه‌نامه جدید نحوه برگزاری همایش دوره‌ای مدرسان، تشریح برنامه‌ی تقویم ترمی از طریق مدرسان در جلسات اول کلاس برای زبان آموزان جدید و استفاده‌ی بهینه از لوازم صوتی و تصویری در کلاس از مصوبات نشست‌ها بود.