کار کانون استعداد یابی است، باید توجه ویژه به آن داشته باشیم

هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به لزوم همکاری های مشترک در زمینه ی فرهنگ و هنر تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، جمادیه با اشاره به جایگاه ویژه فرهنگ در کشور اسلامی و نقش آن در سازندگی و پیشبرد اهداف متعالی و انسانی بشر گفت: تلاش در خصوص فرهنگ و اعتلای هنر در بین اقشار مختلف جامعه و در راس آن کودکان و نوجوانان از اهمیت خاص برخوردار است.
وی تصریح کرد: کانون پرورش فکری از نهادهای فرهنگی با محوریت فرهنگ، هنر و آموزه های دینی است که خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان کشور را برعهده داشته و مراکز کانون محیط مناسب برای آموزش و علاقمند سازی کودکان و نوجوانان به وجود آورده است.
وی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست در خصوص سند مالکیت مرکز فرهنگی و هنری انگوت با کانون همکاری کند.
در این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل کانون را مکانی مناسب برای استعداد یابی و شکوفا کردن ذوق هنری و ادبی آینده سازان کشور توصیف کرد و گفت: کار کانون استعداد یابی است، باید توجه ویژه به آن داشته باشیم.
وی افزود: زمینه های مشترک زیادی برای همکاری با کانون وجود دارد که تلاش خواهیم کرد در کنار یکدیگر بهتر بتوانیم در خدمت جامعه هدف باشیم.
اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در پایان این نشست در خصوص تغییر مالکیت سند به نام کانون مرکز انگوت قول مساعد داد.