کد خبر: 254798
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
بازدید 1102
گرامیداشت روز معلم در مرکز یک پارس آباد

12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت مرتضی مطهری و روز معلم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز یک پارس آباد گرامی داشته شد.

در این ویژه برنامه که با حضور دانش آموزان، تعدادی از مربیان و معلمان مدرسه شهید میرزایی شهرستان پارس آباد برگزار شد، باب اله عزیزپور مربی مسئول مرکز یک پارس آباد ضمن خوش آمدگویی به دانش آموزان و معلمان گفت: شرافت و مرتبت معلم زمانی اهمیت دارد که بتواند شان خداوند و پیامبران را در وجود خود محقق سازد و پیوند انسان به هدف متعالی خلقت یعنی عبادت را برقرار کند، لذا در این تعریف شهید مرتضی مطهری یکی از آن معلمان راستین است.
در ادامه مربیان با اجرای برنامه های متنوع و شاد به استقبال اعضا و دانش آموزان رفتند.
در پانلی که به همین مناسبت تهیه و بر روی دیوار تعبیه شده بود، اعضا با شخصیت معلم بزرگوار شهید مطهری آشنا شدند و مربی از فراز و نشیب های زندگی دینی و سیاسی ایشان برای اعضا صحبت کرد.
در کارگاه نقاشی مربی هنری از نقش معلم برای شکوفاسازی استعداد کودکان سخن گفت و اعضا و دانش آموزان را برای کشیدن نقاشی با موضوع «چراغ هدایت» راهنمایی کرد.
یکی از معلمان خاطراتی از دوران کودکی اش را برای دانش آموزان تعریف کرد و از ارزش و اهمیت علم سخن گفت و در ادامه یکی از مربیان کانون داستان "دانش آموز و معلم باهوش" را روایت کرد.
در پایان این برنامه از زحمت های معلمان با اهدای کتاب تقدیر شد.