کودکانی که در کانون اند، نخبگان آینده کشور هستند

هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در دیدار با رئیس بنیاد نخبگان استان به لزوم همکاری های مشترک در زمینه ی پرورش کودکان و نوجوانان نخبه در سطح استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، جمادیه با اشاره به جایگاه علم و فناوری در توسعه کشور گفت: اگر برنامه و سرمایه گزاری را به حوزه کودک و نوجوان سوق دهیم، شاهد شکوفایی استعدادهای آینده سازان کشور خواهیم بود.
مدیرکل کانون استان افزود: کودکانی که در کانون اند، نخبگان آینده کشور هستند.
وی تصریح کرد: کانون پرورش فکری از نهادهای مهم کشور در حوزه کودکان و نوجوانان با محوریت فعالیت های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و آموزه های دینی است که خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان کشور را برعهده داشته و مراکز کانون محیط مناسب برای نخبه پروری است.
در این دیدار دکتر شایقی رییس بنیاد نخبگان استان اردبیل کانون را مکانی مناسب برای استعدادیابی و شکوفا کردن خلاقیت توصیف کرد و گفت: کار کانون کشف و پرورش خلاقیت و ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان است.
وی افزود: زمینه های مشترک زیادی برای همکاری با کانون وجود دارد که تلاش خواهیم کرد در راستای فعالیت های علمی مرتبط با کانون در ارتباط باشیم.
در پایان این دیدار مقرر گردید در خصوص تشکیل بنیاد کودک در استان اردبیل اقدامات لازم انجام شود.