کارکنان مراکز کانون پرورش فکری مشگین شهر توسط امام جمعه شهرستان تقدیر شدند

در نشست صمیمی با حضور مسوولین ادارات و نهادها در دفتر امام جمعه، به پاس فعالیت­ های مربیان کانون در برنامه ­های شهرستانی از کارکنان مراکز مشگین شهر توسط امام جمعه تجلیل شد.

در این نشست جعفری مدیرعامل تشکل فرهنگی هویت و رییس بسیج هنرمندان مشگین­شهر ضمن تشریح فعالیت‌های مشترک ارگان­های فرهنگی شهرستان و تأکید بر همکاری ادارات و نهادهای دولتی بخصوص فرهنگی در برنامه‌های شهرستانی، از همکاری مراکز سه‌گانه مشگین شهر در برنامه‌های فرهنگی بخصوص جشن بزرگ نیمه شعبان و آزادسازی خرمشهر تقدیر و تشکر کرد.
وی در ادامه خواهان افزایش و انسجام همکاری بین نهادهای فرهنگی به‌منظور پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.
برپایی نمایشگاه نقاشی در پل معلق و برگزاری ایستگاه نقاشی برای صدها کودک و نوجوان شرکت‌کننده یکی از دلایل تقدیر از عملکرد خوب مراکز کانون مشگین­شهر بود.
باوقار، امام‌جمعه‌ی فرهنگ دوست شهرستان، در خصوص اهمیت کار فرهنگی و اهتمام در زمینه ‌ی جذب کودکان و نوجوانان به کارهای فرهنگی و مذهبی سخن گفت و بر ادامه­ ی فعالیت نیروهای کانون و سایر ادارات در زمینه­ های فرهنگی و دینی با بهره ­گیری از نیروهای جوان شهرستان و با توجه بر نشاط‌ آفرینی درکنار اهداف اصلی تأکید کرد.
 امام ‌جمعه شهرستان از همکاری پرشور مربیان مراکز کانون مشگین ­شهر در برنامه ‌های اخیر شهرستانی سخن گفت و از عملکرد این مجموعه در جشن بزرگ نیمه شعبان تقدیر کرد.
نیلوفر صفروند مربی مسئول مرکز 3 و مسئول شهرستان و معصومه رحیم­زاده مربی مسئول مرکز1 این شهرستان لوح تقدیر و هدایای کارکنان کانون را دریافت کردند.