کد خبر: 260101
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
بازدید 1095
برنامه‌های هفته‌ی دفاع مقدس مراکز کانون استان اردبیل اعلام شد

هفته‌ی دفاع مقدس از سی و یکم شهریورماه آغاز می‌شود. مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برنامه‌های گسترده‌ای را برای گرامیداشت این ایام تدارک دیده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل،در این ایام فضاسازی مراکز و نشر ارزش‌های بی‌بدیل دفاع مقدس، ساخت کارت‌پستال و کتیبه‌های یادبود شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس، معرفی شخصیت شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، برگزاری مسابقه‌های نقاشی و دل نوشته‌های ادبی، نقد رمان آوازهایم برای تو اثر(نورا حق‌پرست)، قصه‌گویی، معرفی وقایع و ایام، پخش فیلم و اجرای نمایش خلاق، نشریه نگاری و داستان‌نویسی، ماکت‌سازی از تصاویر جنگ تحمیلی، دعوت از ایثارگران و خاطره گویی، معرفی کتاب‌های جمشید خانیان با موضوع دفاع مقدس، برگزاری کارگاه کاردستی و کاغذ وتا با موضوع لاله‌ها، وصیت‌نامه خوانی شهدا، کارگاه شعرخوانی، بازدید از موزه شهدا، اجرای نمایش عروسکی با عنوان «مین» ، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ... توسط اعضا ازجمله برنامه‌های مراکز کانون پرورش فکری استان اردبیل در هفته‌ی دفاع مقدس خواهد بود.
در کنار این ویژه‌برنامه‌ها هر یک از مراکز کانون استان فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی را نیز در گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌سازان، شهیدان، جانبازان و دلاوران 8 سال پایداری در برنامه‌ی کاری مرکز خواهند داشت.
دعوت از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان جهت حضور در مراکز و عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس ازجمله برنامه‌های کانون استان خواهد بود.