با کانون در برگزاری نمایشگاه کتاب و عرضه‌ی محصولات فرهنگی همکاری می‌کنیم

هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در دیدار با شهردار اردبیل در خصوص همکاری‌های مشترک و برگزاری نمایشگاه کتاب و عرضه‌ی محصولات فرهنگی تبادل‌نظر کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، در راستای سیاست‌های کانون مبنی بر تعامل با دستگاه‌ها و نهادهای استانی، هاجر جمادیه در دیدار با شهردار اردبیل با اشاره به موفقیت‌های اعضا و مربیان کانون در سطح کشوری و بین‌المللی گفت: با ایجاد پایگاه‌های ویژه عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون در شهر اردبیل، زمینه‌ی دسترسی خانواده‌ها به تولیدات فرهنگی اعم از کتاب، سرگرمی و بازی‌های فکری فراهم خواهد شد.
وی نقش نمایشگاه‌های کتاب و عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون را رمز موفقیتی در ارتقای فرهنگ مطالعه دانسته و تأکید کرد: با الگوسازی‌های مناسب، زمینه‌ی توسعه عرضه محصولات ایرانی اسلامی و توجه به موضوع «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»‌ را در شهرهای استان گسترش دهیم.
مدیرکل کانون در ادامه، جداره سازی محوطه‌ی مرکز شماره‌ی دو اردبیل و صدور مجوزهای لازم جهت احداث طبقه‌ی فوقانی ساختمان اداری کانون استان را خواستار شد.
در این دیدار شهردار اردبیل برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی کانون را در تقویت روحیه و جذب کودکان و نوجوانان به استفاده از سرگرمی‌های سازنده و مطالعه‌ی کتاب پراهمیت دانست و خواستار همکاری گسترده شهرداری و کانون شد.
حمید لطف‌اللهیان تأکید کرد: با کانون در برگزاری نمایشگاه کتاب و عرضه‌ی محصولات فرهنگی همکاری می‌کنیم.
شهردار اردبیل افزود: مجوزهای لازم جهت جداره سازی محوطه‌ی مرکز شماره‌ی دو کانون اردبیل صادرشده و تخصیص اعتبارات و امکانات موردنیاز جهت راه‌اندازی پارک بازی کودکان و نوجوانان در محوطه‌ی این مرکز موردبررسی قرارگرفته است که در این خصوص اقدام خواهد شد.
وی همچنین در خصوص صدور مجوزهای لازم جهت احداث طبقه‌ی فوقانی ساختمان اداری کانون استان قول مساعد داد.