کد خبر: 265068
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
بازدید 1296
برگزاری جلسه‌ی کمیته کودک و نوجوان استان اردبیل

اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی داشت دهه فجر استان اردبیل با حضور اعضای این ستاد در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، در این جلسه هاجر جمادیه مدیرکل کانون و رئیس کمیته‌ی کودک و نوجوان استان اردبیل با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و حضور کودکان و نوجوانان در برنامه‌های دهه فجر و بازخوانی ارزش‌های ماندگار انقلاب اسلامی مهم‌ترین رویکرد در انتقال ارزش‌ها و مفاهیم این انقلاب به قشر آینده‌ساز است.
 وی خاطرنشان ساخت: بیشتر اعضای این ستاد با قشر کودک و نوجوان در ارتباط هستند و باید دستاوردهای انقلاب را به شیوه‌های خلاقانه به کودکان و نوجوانان انتقال دهیم.
رئیس کمیته‌ی کودک و نوجوان استان اردبیل هدف نهادهای فرهنگی در اجرای برنامه‌های دهه‌ی فجر را پرهیز از موازی کاری دانست و تصریح کرد: کانون آماده‌ی همکاری با اعضای کمیته و تمام نهادهای فرهنگی استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی است.
مدیرکل کانون استان در پایان سخنان خود از اعضای این ستاد خواست با برنامه‌ریزی مدون خاطره بهار انقلاب را برای کودکان و نوجوانان این مرزوبوم همیشه زنده نگه‌داریم و آن‌ها را سرشار از حماسه‌ی حضور کنیم.
در ادامه اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی داشت دهه فجر استان به بیان نقطه نظرات، معرفی طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه خود پرداختند.
فرح غنی زاده نماینده‌ی صداوسیمای مرکز اردبیل با اعلام آمادگی سازمان خود برای پوشش برنامه‌های کمیته‌ی کودک و نوجوان از انعکاس مناسب جشن‌های دهه فجر در صداوسیما خبر داد.
وی افزود: جهت پوشش خبری ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در شهرستان‌ها، کمیته‌ی کودک و نوجوان با فرمانداری شهرستان‌ها در ارتباط بوده و در برنامه‌ها از آن‌ها دعوت کنند.
حلیمه حامدی نماینده‌ی کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) در این جلسه برنامه‌های این نهاد در ایام دهه‌ی فجر را معرفی کرد و گفت: کمیته‌ی امداد آمادگی دارد تا از امکانات خود برای برگزاری برنامه‌های دهه‌ی فجر با اعضای کمیته‌ی کودک و نوجوان و در رأس آن‌ها با کانون همکاری کند.
مهناز رحیمی نماینده‌ی سازمان بهزیستی هم با اعلام برنامه‌های این سازمان اعلام آمادگی کرد در برنامه‌های کمیته همکاری خواهد کرد.
یوسف پورحبیب نیز از آمادگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل جهت همکاری با کمیته کودک و نوجوان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر گرامیداشت دهه فجر انقلاب خبر داد.
ریحانه فرجی معاون فرهنگی کانون هم با اشاره به برنامه‌های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: اولویت برای ما اجرای برنامه‌های مشترک با اعضای کمیته است که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب فرصت اجرای برنامه‌های مشارکتی فراهم گردد.
حسین یوسفی مسئول حراست و کارشناس مسئول کانون استان هم از آمادگی کانون برای حمایت از برنامه‌های تدوین‌شده خبر داد و تصریح کرد: هرکدام از دستگاه‌ها طرح‌ها، برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سطح استان و شهرستان را به دبیرخانه کمیته کودک و نوجوان دهه فجر استان ارسال دارند.
وی همچنین از اعضا خواست نامه‌ای به مدیریت سازمان خود در شهرستان‌ها مبنی بر همکاری با کمیته کودک و نوجوان شهرستان‌ها ارسال کنند تا جلسه‌های کمیته کودک و نوجوان در شهرستان‌ها تشکیل شود.
لازم به ذکر است دستگاه‌های عضو کمیته کودک و نوجوان را: اداره کل آموزش‌وپرورش -اداره کل بهزیستی-کمیته امداد امام خمینی (ره)-صداوسیمای مرکز اردبیل- سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و اداره کل کانون پرورش فکری تشکیل داده‌اند.