کار مربیان کانون در نهادینه کردن فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی بسیار ارزشمند است

اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس‌آباد در بازدید از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان گفت: کار مربیان کانون در نهادینه کردن فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی بسیار ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل؛ در این بازدید، ابتدا هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان اردبیل بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های کانون در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و کتاب رسانی در شهرستان پارس‌آباد تأکید کرد.
وی با تشریح فعالیت‌های کانون، میزان تحقق اهداف عالیه در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان و اثربخشی برنامه‌های تدوین‌شده را تعامل هر چه بیشتر و بهتر با دستگاه‌های اجرایی دانست.
جمادیه به موفقیت‌های کانون استان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و لزوم استفاده از این ظرفیت‌ها و توجه بیشتر مسئولان را با توجه به مرزی بودن این شهرستان خواستار شد.
در ادامه اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس‌آباد از تمامی بخش‌های کانون این شهرستان بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات عمرانی قرار گرفت.
وی ضمن قدردانی از تلاش مربیان در رشد و تعالی فکری کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: اهمیت کار مربیان در جهت نهادینه کردن فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی بسیار متعالی و ارزشمند است.
ایشان در ادامۀ بازدید در خصوص حل مشکلات عمرانی و تجهیزاتی مراکز کانون پارس‌آباد قول مساعد و همکاری داد.