کارگاه کارت‌پستال سازی در مرکز دو کانون مشگین شهر برگزار شد

کارگاه کارت‌پستال سازی به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد با حضور اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری شماره دو مشگین شهر برگزار شد.<BR>

در این برنامه لیلا مستعلی زاده مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره دو مشگین شهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و معرفی ابعاد مختلف شخصیت بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی، از روند سرنگونی رژیم طاغوتی پهلوی و شکل‌گیری و بالندگی انقلاب اسلامی ایران سخن گفت.
وی در ادامه به قیام خونین 15 خرداد و شهدای این واقعه اشاره‌کرده و افزود: میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) و مبارزات ملت غیور ایران در این قیام، تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
در ادامه اعضا با استفاده از مقوا و کاغذهای رنگی کارت‌پستال با موضوع رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد تهیه کردند و هرکدام جمله‌ای کوتاه در وصف این وقایع نوشتند.
 گفتنی است، در پایان برنامه اعضا با قرائت فاتحه و نثار صلوات به روح پرفتوح بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گران‌قدر قیام 15 خرداد، یاد و خاطره‌ی آن‌ها را گرامی داشتند.