ایجاد فروشگاه اینترنتی و استفاده از فضای مجازی جهت معرفی محصولات کانون

در اولین جلسه‌ی شورای توسعه فروش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در سال جدید، استفاده از فضای مجازی جهت معرفی و عرضه‌ی محصولات فرهنگی هنری کانون و ایجاد فروشگاه اینترنتی موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل؛ اولین جلسه شورای توسعه فروش استان در سال جدید و هفتمین جلسه این شورا با حضور کلیه‌ی اعضاء در دفتر مدیرکل استان تشکیل شد.
در این جلسه هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان، بر پیشرفت و توسعه عرضه محصولات فرهنگی کانون باهدف کارآفرینی تأکید کرد و آن را در راستای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» دانست.
جمادیه ایجاد فروشگاه اینترنتی و استفاده از فضای مجازی جهت فروش و معرفی محصولات کانون را مورد تأکید قرارداد.
وی همچنین از توافق با شهرداری اردبیل جهت ایجاد نمایشگاه و فروشگاه دائمی عرضه محصولات فرهنگی کانون در مجتمع گردشگری و تفریحی شورابیل خبر داد و افزود: با فرمانداری گرمی نیز  در خصوص تأمین ساختمان جهت گشایش کانون زبان و راه‌اندازی فروشگاه جدید در این شهرستان تا پایان امسال به توافق رسیده‌ایم.
ناصر عباس مصلح نماینده‌ی بخش فروش نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه مدیرکل استان و اعضای شورای توسعه فروش با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های مراکز عرضه محصولات فرهنگی هنری کانون در استان، خواستار معرفی و تأمین نیازهای اعضای مراکز از فروشگاه‌های کانون و معرفی این مراکز به اعضاء و اولیاء جهت خرید اقلام موردنیاز با تخفیف ویژه شد.
در ادامه، اعضای شورا در خصوص موضوعات جلسه بحث و تبادل‌نظر کردند.
گفتنی است، اطلاع‌رسانی به مسئولان مراکز برای معرفی مراکز عرضه‌ی محصولات فرهنگی هنری کانون به اولیاء و اعضاء جهت خرید اقلام موردنیاز کلاس‌های تابستانی با تخفیف ویژه، بازدید اعضای شورای توسعه فروش از مراکز فروش و بررسی مشکلات و نقاط ضعف و قوت فروشگاه‌ها و طرح در جلسات شورا و همچنین حمایت و تشویق از مسئولان مراکزی که بیشترین فعالیت را در زمینه‌ی پیشرفت فروش استان داشته‌اند از مصوبات این جلسه بود.