کمک مالی خیر مدرسه‌ساز اردبیلی به خرید خودرو کتابخانه سیار روستایی

در اقدامی خداپسندانه مالک جعفرزاده مقدم، خیر نیک‌اندیش و مدرسه‌ساز اردبیلی مبلغ 200میلیون ریال از بابت پرداخت بخشی از هزینه خرید خودرو کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل را متقبل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، مالک جعفرزاده مقدم خیر مدرسه‌ساز اردبیلی در بازدید از مرکز فرهنگی هنری شماره پنج کانون شهرستان اردبیل و نشست صمیمی با هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان مبلغ 200میلیون ریال از بابت پرداخت بخشی از هزینه خرید خودرو کتابخانه سیار روستایی کانون استان اختصاص داد.
وی گفت: هدف از این کار خیرخواهانه کسب رضای خدا و ایجاد فضای مطالعه توأم با آرامش برای کودکان است و کتابخانه‌های سیار روستایی کانون در کنار فعالیت‌های مدارس می‌توانند نخبگان و مدیران آینده کشور را تربیت کنند.
هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان اردبیل نیز در این نشست، توضیحات لازم را در خصوص نیازهای مالی و عمرانی کانون پرورش فکری استان ارائه داد و به‌ضرورت توجه راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار روستایی با کمک خیرین تأکید کرد.
وی در پایان ضمن تشکر از جعفرزاده مقدم در خصوص کار خداپسندانه‌اش، خواستار مساعدت‌های مالی بیشتر برای تأمین اعتبارات لازم در خصوص تعمیر، تجهیز و احداث مراکز فرهنگی هنری جدید در استان شد.
شایان‌ذکر است، مالک جعفرزاده مقدم در سال 1322 در خانواده متدین و نیکوکار در محله حسینیه اردبیل به دنیا آمد و در حال حاضر ساخت 84 مدرسه به نام اسرای کربلا در مناطق مختلف استان اردبیل را برعهده‌گرفته است. وی بیش از 300 کودک بی‌سرپرست از 17 استان کشور را تحت پوشش مالی خود قرار داده است و در نقاط مختلف کشور به ساخت مدرسه، مسکن و ارائه تسهیلات به جوانان و دانشجویان مشغول است.