گردهمایی مسوولان،کارکنان و مدرسان کانون زبان ایران

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،گردهمایی مسوولان،کارکنان و مدرسان کانون زبان ایران با حضور مدیر کل کانون در مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد.
عسگری فر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه مبارک رمضان،به تشریح روند ادغام کانون پرورش فکری و کانون زبان پرداخت و نقاط قوت و ضعف این ادغام در طی این 20 ماه را عنوان کرد.
وی با اشاره به جلساتی که به منظور ارزیابی دقیق این ادغام در گذشته انجام شد، نتیجه این جلسات را تعامل و همکاری بین کانون پرورش فکری و کانون زبان بیان و افزود: یک شورا تحت عنوان شورای هماهنگی و توسعه کانون زبان با ریاست مدیر کل کانون پرورش فکری،نائب رییسی مدیر کانون زبان استان و حضور کارشناس مسوول مالی تشکیل و در نتیجه وظایف اجرایی و دیگر مسائل مربوط به کانون زبان ایران با مدیر کانون زبان خواهد بود.
این مسوول در پایان ضمن ابراز خرسندی از همکاری با مجموعه کانون زبان، بر تعامل این دو مجموعه به منظور برآورده ساختن هرچه بیشتر انتظارات زبان آموزان تاکید کرد.
در ادامه این گردهمایی صفیری معاون امور کانون زبان به تشریح روند اجرایی و مسائل مربوط به مراکز کانون زبان پرداخت و از زحمات و تلاش های عسگری فر مدیر کل کانون نیز تقدیر کرد.
هم چنین دو نفر از همکاران کانون زبان به نمایندگی از مدرسان و کارکنان با تشکر از مدیر کل کانون از مدیریت صحیح و حمایت های همیشگی از خانواده کانون زبان به نیکی یاد نمودند.