نماز بهترین عامل ترویج فرهنگ دینی در میان کودکان و نوجوانان

مدیر کل کانون برپایی نماز اول وقت و برنامه ریزی صحیح جهت برگزاری مناسبت های مذهبی در مراکز کانون را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، جلسه مشترک ستاد اقامه نماز استان با مدیر کل و اعضای ستاد اقامه نماز کانون برگزار شد.
عسگری فر در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت نماز در دستورات دین مبین اسلام بر برپایی نماز اول وقت و جماعت در کانون استان اصفهان تاکید کرد.وی هم چنین گفت:لازم است با برنامه ریزی صحیح مناسبت های مذهبی به صورت منظم و همراه با برنامه های با کیفیت در مراکز فرهنگی هنری برگزار شود.پخش اذان و تهیه ملزومات مورد نیاز به منظور اقامه نماز در مراکز، برنامه ریزی جهت فعالیت های مرتبط با نماز و ... از دیگر نکاتی بود که مدیر کل کانون در این جلسه به آن ها اشاره کرد.
در ادامه جدیدی مدیر ستاد اقامه نماز استان و مشاور استاندار در سخنانی ضمن تشکر از اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برپایی نماز و فعالیت های مذهبی، خواستار استمرار این برنامه ها در کانون و مراکز فرهنگی،هنری آن در سطح استان شد.وی نماز را یکی از بهترین راهکارها برای ترویج فرهنگ دینی در جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: آشنایی با نماز باید از کودکی برای انسان ها صورت پذیرد و امروز نماز می تواند بهترین عامل برای برطرف ساختن ناهنجاری های فرهنگی در جامعه و اشاعه فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) در میان خانواده ها باشد.
در پایان نیز مشایخی دبیر ستاد اقامه نماز کانون استان گزارشی از روند اجرایی این ستاد در کانون بیان و ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.