سبک زندگی ایرانی،اسلامی الگویی مناسب برای زندگی نوجوانان

عسگری فر از تلاش های عوامل اجرایی و مربیان در جهت برگزاری مناسب این اردو تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مراسم پایانی اردوی اعضای مراکز کانون استان اصفهان با حضور عسگری فر و جوادی مدیران کل کانون استان های اصفهان و همدان در اردوگاه ایثار این شهر برگزار شد.
مدیر کل کانون استان اصفهان در این مراسم ضمن تشکر از تمامی عوامل اجرایی و مربیان جهت برپایی اردویی با کیفیت، در سخنان کوتاهی به موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: کارگاه های خوب و مناسبی با این موضوع تشکیل شد و امید است اعضا با بهره گیری از این مفاهیم آن ها را به صورت کاربردی در زندگی خود اجرایی کنند.
عسگری فر در ادامه عنوان کرد: اردو همواره یکی از فعالیت های مورد علاقه اعضای کانون می باشد که یافتن دوستانی مناسب یکی از فواید این برنامه ها به شمار می آید و همه باید برای استمرار این دوستی ها در آینده نیز تلاش کنند.وی فعالیت های گروهی را زمینه ساز رشد اجتماعی نوجوانان بیان و ادامه داد: نوجوانان با حضور در اینگونه فعالیت ها برای پذیرش مسوولیت های مختلف در زندگی آینده خود تجربه های خوبی را کسب می کنند.
در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از فعالیت های اعضا در کارگاه های این اردو به نمایش گذاشته شد.
بازدید از غار علیصدر،شهر سفال،آثار تاریخی همدان،انجام بازی های محلی،برگزاری کارگاه های فرهنگی،هنری و اجرای مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های پیش بینی شده این اردوی سه بود که با همراهی و استقبال نوجوانان مراکز کانون 60گانه کانون استان اصفهان همراه بود.
شایان ذکر است اردوی استانی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان اصفهان از یکم شهریور در اردوگاه ایثار همدان آغاز و تا سوم شهریور ماه با حضور 60عضو فعال ادامه داشت.
برای مشاهده گزارش تصویری این مراسم اینجا را کلیک کنید.