چهارمین نشست "هم اندیشی پژوهش در عمل"

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، چهارمین نشست "هم اندیشی پژوهش در عمل" با حضور مدیر کل کانون در مرکز آموزش استان برگزار شد.
این نشست با هدف توسعه ی طرح اقدام پژوهی در استان تشکیل و با حضور اعضای نهاد اقدام پژوهی و 10 نفر از مربیان، طرح های اولیه نقد و بررسی شد.
عسگری فر، مدیر کل استان ضمن مهم شمردن امر اقدام پژوهی بیان کرد: مربی در سیر کاری خود باید نقش پژوهنده داشته باشد به طوری که از هر موضوع و یا دغدغه ی کاری، موضوعی برای پژوهش انتخاب و برای دریافت سوال پیش آمده با برنامه ریزی منسجم به راه حل های متفاوت دست یابد و آن ها را اجرا کند. وی خاطرنشان کرد: پژوهش، در عمل به مربی تا مرز رسیدن به هدف آزادی عمل می دهد تا بتواند نتیجه ی مطلوب را دریافت کند.
طرح توسعه ی اقدام پژوهی استان ها با هدف ارتقای سطح علمی مربیان و کارشناسان استان و یافتن راه حل هایی برای مشکلات محیط کار و توسعه ی پژوهش در مراکز کانون از سال 1390 برنامه ریزی و اجرا شد.
در همین راستا، نهاد اقدام پژوهی در استان اصفهان با هدف آشنایی با روش درست اقدام پژوهی و رعایت اصول علمی که باعث افزایش توانایی مربیان در شناسایی مسئله و حل مشکلات موجود در مراکز می شود، تشکیل شد.