تقدیر از مربیان کانون استان اصفهان در هفتمین جشنواره هفته پژوهش کانون

در بخش «اقدام پژوهی» از بین 44 اثر اقدام پژوهی، عطیه آقا حسینی و پروین احمدی بنی مربی مسوول و مربی کانون استان اصفهان شایسته تقدیر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،پژوهش‌گران برتر هفتمین جشنواره هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسمی جوایز خود را دریافت کردند.
آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره شامل 331 اثر، 153 اثر در بخش بزرگ‌سال و 178 اثر در بخش اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده است.
اعضای داوری بخش «اقدام پژوهی» متشکل از زهره زبرجدیان، دکتر اقبال قاسمی‌پویا و بهمن کاظمی از بین 44 اثر اقدام پژوهی، 3 اثر را برگزیده که در این میان عطیه آقا حسینی و پروین احمدی بنی مربی مسوول و مربی کانون استان اصفهان با عنوان پژوهش "چگونه می توانیم اعضای نوجوان پسر را به بخش گردآوری اطلاعات در فعالیت پژوهش علاقه مند کنیم؟" شایسته تقدیر معرفی شدند.
در بخشی از این مراسم بهمن کاظمی مدیرکل آموزش و پژوهش کانون گفت: کودکان و نوجوانان در آینده کشور سهیم هستند. هر سازمانی اگر می‌خواهد موفق باشد باید از آموزش‌ و پژوهش به کودکان و نوجوانان شروع کند.     
مدیرکل آموزش و پژوهش کانون تصریح کرد: کانون باید با توجه به پویایی جامعه، در امر پژوهش بیش‌تر تلاش کرده و از طریق مطالعه و پژوهش انجام وظیفه کند.    
دکتر کمال پولادی پژوهش‌گر و مترجم حوزه علوم سیاسی از دیگر سخنرانان این نشست نیز گفت: در کانون توجه خاصی به پژوهش شده است و کانون با امکانات محدود خود تلاش کرده تا کارهای زیادی مبتنی بر پژوهش انجام دهد.    
سخنرانی دکتر محمدعلی شامانی مشاور عالی مدیرعامل، خوانش بیانیه و ارایه گزارش و پخش نماهنگ از جمله برنامه‌های این آیین بود.         
همچنین برگزاری دو هم‌اندیشی «ساز و کارهای پژوهش کودک و نوجوان» و «راه‌های تقویت فعالیت پژوهش کودکان و نوجوانان در کانون» ویژه کارشناسان آموزش و تحقیقات استان‌ها از جمله فعالیت‌های جنبی هفتمین جشنواره هفته پژوهش کانون بود.      
آیین پایانی هفتمین جشنواره هفته پژوهش‌ کانون صبح روز 26 آذر در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.