کد خبر: 240444
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
بازدید 1243
بازدید اولین گروه دانش آموزی از مرکز نجوم کانون استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مرکز تخصصی نجوم کانون استان پذیرای اولین گروه دانش آموزی جهت بازدید از این مرکز بود.
دانش آموزان بازدید کننده با حضور در آسمان نما، نظاره گر شگفتی های خلقت در آسمان بودند. آن ها با حضور در کارگاه آشنایی با منظومه شمسی و صور فلکی دانسته های خود در این خصوص را با توضیحات مربی متخصص نجوم افزایش دادند. در طی این بازدید که مورد استقبال ویژه ی دانش آموزان قرار گرفت، بازدید کنندگان همچنین با چگونگی استفاده از دوربین های دوچشمی و کارکرد تلسکوپ آشنا شدند.
مرکز تخصصی نجوم کانون استان اصفهان همزمان با ایام دهه فجر با حضور مدیر کل کانون گشایش یافت. این مرکز با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال  و در فضای 100 متری مجهز به آسمان نمای پیشرفته، تلسکوپ و دوربین های باکیفیت بالا، بستر بسیار مناسبی برای رشد علمی اعضای کانون، دانش آموزان مدارس و سایر علاقه مندان به نجوم می باشد.
شایان ذکر است مرکز تخصصی نجوم به آدرس سه راه سیمین،شهرک ولی عصر،خیابان بانو علویه همایونی،مرکز فرهنگی هنری شماره 10 کانون به شماره تلفن 37782735 پذیرای مدارس و خانواده ها می باشد.