کد خبر: 241134
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
بازدید 6053
آیین معارفه مسوول حراست اداره کل کانون استان اصفهان

در این آیین مهدی قربانی به عنوان مسوول جدید حراست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آیین معارفه ی مسوول حراست اداره کل کانون استان با حضور رییس حراست کل استان،مدیر دفتر مرکزی حراست کانون و مدیرکل کانون استان در مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد.
قمرزاده مشاور مدیر عامل و مدیر دفتر مرکزی حراست با اشاره به شناسایی آسیب ها،تهدیدها و انجام اقدامات پیشگیرانه با رویکرد امنیت فرهنگی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی در پیگیری اهداف و ماموریت های ذاتی به منظور صیانت از سرمایه های اجتماعی و ملی در همه عرصه ها تاکید کرد.
مدیر دفتر مرکزی حراست، تکریم کارکنان توسط نیروهای حراست را یک اصل مهم خواند و بیان کرد: مسوول حراست باید موجب آرامش و امنیت خاطر کارکنان و مربیان را فراهم آورد و لازمه این موضوع آگاهی کامل از محیط تحت پوشش و رعایت اصل کرامت انسانی در مواجهه با همکاران می باشد.
در ادامه کرمی، رییس حراست کل استان اصفهان نیز در سخنانی جایگاه حراست را در هر سازمان مفید و مهم برای کل مجموعه به ویژه نیروی انسانی عنوان و حسن خلق را سرلوحه رفتار یک نیروی حراستی دانست.
این مسوول حفاظت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، صیانت از کارکنان سازمان و تکریم و احترام کارمندان را سه وظیفه اصلی مسوولین حراست دانست و برای نیل به این اهداف راهکارهایی را ارائه کرد.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان سخنران دیگر این مراسم بود.وی در سخنان خود با اشاره به ویژگی های فعالیت در کانون، انجام برنامه های فرهنگی در واحد حراست را برای رسیدن به اهداف پیش رو مورد تاکید قرار داد و گفت:مسوول حراست می تواند با بهره گیری از فرصت ها و ابزارهای فرهنگی و اجتماعی و ایجاد شرایط امن در افزایش کیفیت هرچه بیشتر فعالیت ها مشارکت نماید.
عسگری فر با بیان این مطلب که به لطف خداوند آرامش و رضایت مندی بر کانون استان حاکم است، تمامی همکاران استان را به تعامل و همراهی با مسوول جدید حراست دعوت کرد.
وی هم چنین از هاشمی خواه،رابط دفتر مرکزی حراست کانون به علت تلاش های وی در زمان حضور در استان اصفهان تشکر کرد و از قربانی خواست از هم اکنون خود را جزئی از خانواده کانون استان بداند و بتواند با همکاری و تعامل با تمامی سطوح و با استفاده از اصول اثربخش و اعتمادساز به بهترین صورت کار خود را آغاز و ادامه دهد.
در این مراسم که کارکنان ستادی، کارشناسان و مربیان مسوول کانون پرروش فکری، مدیر و مسوولین مراکز کانون زبان نیز حضور داشتند،پس از قرائت حکم مهدی قربانی مسوول جدید حراست کانون استان از تلاش های هاشمی خواه رابط دفتر مرکزی حراست در اصفهان قدردانی شد.