نمایشگاه آثار برتر اعضای مراکز در دو طرح آوای حقیقت و مهارت های زندگی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،آثار برتر اعضای شرکت کننده در طرح های "آوای حقیقت" و "مهارت های زندگی" طی دو روز گردهمایی سالانه کانون استان در اردوگاه شهید بهشتی در نمایشگاهی به نمایش گذاشته شد.
در این نمایشگاه طرح های برتر بیش از 40 مرکز استان در سال 93 ارائه شده است.
طرح آوای حقیقت با هدف تفکر در شگفتی های آفرینش و یادآوری نعمت های الهی در راستای تعمیق بینش الهی از سال 93 در کلیه ی مراکز استان آغاز شد و در سال 94 نیز همچنان ادامه دارد. در همین راستا 54 روش پیاده سازی طرح در مراکز از سوی مربیان به کارشناسان فرهنگی ارسال شد که در این میان، 4 طرح از مراکز شماره 1، شماره 7، محمد آباد و حسن آباد به عنوان برگزیده معرفی و تقدیر شدند و در حضور کارشناسان، مسوولین و مربیان فرهنگی در دومین روز گردهمایی به ارائه ی طرح خود پرداختند.
طرح "مهارت های زندگی" نیز با عنوان "یاد بگیریم تا بهتر زندگی کنیم" در سال 92 آغاز و در سال 94 همچنان ادامه دارد. در این طرح بر اساس آموزه های قرآنی و سیره ی عملی اهل بیت (علیهم السلام) بر 5 مهارت؛ خود آگاهی، همدلی، تصمیم گیری، ارتباط موثر و کنترل خشم تمرکز و کار شده است. این طرح در بیش از 40 مرکز استان به صورت فرآیند محور و بر اساس نیازسنجی صورت گرفته به اجرا در آمده است. در این میان مراکز شماره 10، دهق، شاهین شهر، اردستان شماره 1 و حسن آباد در نشستی در دومین روز گردهمایی به عنوان مراکز برتر معرفی و تقدیر شدند و 3 مرکز که برترین شیوه ی خلاق در اجرای این طرح را به خود اختصاص داده بودند به ارائه ی طرح خود پرداختند.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید.