نشست "بررسی اهمیت اوقات فراغت" در مرکز کوشک

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و با هدف جذب و پایدار سازی اعضا، مرکز فرهنگی هنری کوشک نشستی را با حضور والدین اعضا و دانش آموزان برگزار کرد.

در این نشت موضوع "اوقات فراغت" توسط عمادی، روانشناس کودک و نوجوان، مورد بررسی قرار گرفت. وی ضرورت برنامه ریزی برای کودکان و نوجوانان در این ایام را از سوی والدین بسیار مهم دانست و تاکید کرد: اوقات فراغت یک فرصت مناسب برای رشد و شکوفایی فرزندان و همچنین استعداد یابی آنها در زمینه های مختلف است که در صورت عدم برنامه ریزی و استفاده ی مناسب از آن می تواند به یک تهدید جدی تبدیل شود. این کارشناس،از والدین خواست که با در نظر گرفتن علایق فرزندان، محیط مناسب و امنی را برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به ویژه نوجوانان انتخاب نمایند.

مسوول مرکز نیز در این جلسه با شرح فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون در تمامی ایام سال،خاطر نشان کرد: در فصل تابستان این فعالیت ها بیشتر و متنوع تر در اختیار کودکان و نوجوانان علاقه مند قرار می گیرد و خانواده ها می توانند با استفاده از این فعالیت ها بهره برداری صحیح از اوقات فراغت فرزندان خود داشته باشند.