ویژه برنامه هایی با موضوع عفاف و حجاب در مراکز خوانسار

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، به مناسبت روز حجاب و عفاف مرکز فرهنگی هنری شماره 2 خوانسار ویژه برنامه ای را با عنوان " حجاب و آرامش" برگزار کرد.
در این ویژه برنامه، مربیان با زبانی شیرین و ساده در خصوص فلسفه ی حجاب با اعضای دختر صحبت کرده و با مشارکت آنها دلایل و فواید حفظ حجاب بیان و مورد بحث قرار گرفت.
در بخش دیگری از این برنامه داستان "حضرت فاطمه (سلام الله علیها) برای اعضا بیان شد که استقبال خوب آنها را به همراه داشت. اجرای نمایش خلاق با موضوع حجاب نیز از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود. همچنین عضوی که عنوان برترین حجاب را در مرکز از آن خود کرده بود مورد تقدیر و تشویق سایرین قرار گرفت.
مرکز فرهنگی هنری شماره 1 خوانسار نیز با اجرای برنامه های مختلف این روز را گرامی داشت. پخش فیلم حجاب برتر با نگاهی به پوشش در میان دختران دیگر کشورها از جمله ی این برنامه ها بود که اعضا پیرامون آن به بحث و گفتگو با یکدیگر پرداختند. شعر خوانی با موضوع حجاب توسط اعضا نیز یکی دیگر از برنامه های صورت گرفته بود که مورد توجه کودکان و نوجوانان قرار گرفت.
در پایان نیز از اعضایی که حجاب آنها برتر بود با اهدای کارت هایی تقدیر شد که با دارندگان آن از امکانات مرکز به طور ویژه بهره مند می شوند.
شایان ذکر است 21 تیرماه همزمان با سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز حجاب و عفاف نامگذاری شده است.