تشکیل جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با حضور مدیر کل کانون و دیگر اعضای این ستاد برگزار شد.
عسگری فر ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت،بر انجام کامل مصوبات قبلی این ستاد تاکید کرد و گفت: در راستای برنامه های 9گانه صیانت از حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی و با استفاده از منابع و آموزه های دینی،اخلاقی،تربیتی و علمی در حوزه های مربوط دوره ای تحت عنوان "روابط متقابل انسانی" ویژه کارمندان اداره کل برگزار خواهد شد.
وی در ادامه بر بومی سازی برنامه های حقوق شهروندی متناسب با شرایط کانون اشاره کرد و افزود: باید با بررسی راهبردهای اجرایی و جمع بندی شاخص های اصلی صیانت از حقوق شهروندی اولویت بندی این شاخص ها جهت اجرای آن ها صورت پذیرد و راهکارهای عملی جهت تقویت موضوع تکریم ارباب رجوع ارائه گردد.
مدیر کل هم چنین موضوع عفاف و حجاب را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: با توجه به مخاطبین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید برنامه های مختلف فرهنگی،هنری و ادبی و فضاسازی و تبلیغات محیطی با استفاده از شیوه های اثربخش در جهت گسترش فرهنگ عفاف و حجاب از سوی مربیان برنامه ریزی شود و ضمن تبیین چهارچوبی مشخص بر رعایت آن از سوی اعضاء تاکید گردد.
در ادامه این جلسه حاضرین با بیان گزارشی از فعالیت های انجام شده،در خصوص برنامه های اجرایی 10گانه درون سازمانی ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و برنامه های 9گانه صیانت از حقوق شهروندی پیشنهاداتی را مطرح کردند و سپس درباره راهکارهای اجرایی شدن آن ها بحث و بررسی شد.