هماهنگی برنامه های هفته ی ملی کودک در مراکز گلپایگان و شماره 1 نایین

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، در آستانه ی هفته ی ملی کودک، جلسه ای با حضور مسوولین مهدهای کودک و پیش دبستانی های شهرستان نایین در مرکز فرهنگی هنری شماره 1 نایین تشکیل شد.

این جلسه به منظور اعلام ویژه برنامه های کانون به مناسبت این هفته و همچنین هماهنگی جهت برگزاری برنامه های مشترک به ویژه جشن روز جهانی کودک برگزار شد. مسوول مرکز با اعلام شعار امسال هفته ی ملی کودک و همچنین اسامی روزهای این هفته، از مسوولین حاضر خواست تا با توجه ویژه به این ایام، روزهایی شاد و خاطره انگیزی را برای کودکان و نوجوانان در این هفته رقم بزنند. در این جلسه همچنین مسوول مرکز با معرفی فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی کانون در ایام سال، مسوولین مدارس را به تعامل بیشتر با مراکز کانون دعوت نمود.

مرکز فرهنگی هنری گلپایگان نیز در راستای برگزاری بهتر و منسجم تر برنامه ها در هفته ی ملی کودک، جلسه ای را با حضور نمایندگان سازمان های آموزش و پرورش، بهزیستی و مرکز بهداشت تشکیل داد.

در این جلسه هریک از سازمان ها به شرح ویژه برنامه های خود در این هفته پرداختند و مقرر شد در روز جهانی کودک مراسم جشنی مشترک با همکاری کلیه ی سازمان ها و به مسوولیت کانون برگزار شود.