آوای شادی کودکان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته ملی کودک

نمایشگاه هفته ملی کودک استان اصفهان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تا 19 مهرماه در مجتمع کانون پذیرای خانواده ها و فرزندان می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،برنامه های هفته ملی کودک استان اصفهان با افتتاح نمایشگاه در مجتمع کانون و با حضور مدیر کل افتتاح شد.
در اولین روز برپایی این نمایشگاه کودکان با شور و اشتیاق از غرفه های مختلف فرهنگی،هنری و ادبی بازدید کردند و مربیان کانون نیز به تشریح فعالیت های متنوع کانون پرداختند.
غرفه های کاردستی،نجوم و علوم،پویانمایی،سفال،نقاشی،نمایش فیلم،قصه گویی،معرفی کتاب،کاردستی،قرآن و حدیث،مهارت های زندگی،نمایش خلاق،علوم و زیست شناسی و ...از جمله غرفه هایی است که در این نمایشگاه از سوی مربیان کانون برای کودکان علاقه مند تشکیل شده است.
معرفی واحد سیار روستایی و هم چنین کتابخانه پستی کانون استان اصفهان از دیگر برنامه هایی می باشد که خانواده ها با این دو فعالیت کانون بیشتر آشنا می شوند.
هم چنین امسال به مناسبت پنجاهمین سال افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،نمایشگاه عکسی با عنوان "در قاب خاطره" در معرض بازدید علاقه مندان قرار گرفته است.در این نمایشگاه فعالیت های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی کانون استان اصفهان در سال های گذشته در قالب تصویر مرور می شود.
شایان ذکر است این نمایشگاه تا 19 مهرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر به آدرس پل فلزی،بوستان کودک،مجتمع فرهنگی هنری کانون پذیرای کودکان و نوجوانان علاقه مند خواهد بود.