کد خبر: 247254
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
بازدید 1832
دیدار صمیمی کودکان با استاندار اصفهان

اعضای مراکز کانون به نمایندگی از کودکان اصفهان خواسته های خود را با استاندار اصفهان مطرح نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،اعضای مراکز کانون به همراه مدیرکل و مربیان در اولین روز هفته ملی کودک با استاندار اصفهان دیدار کردند.
دکتر زرگرپور ضمن ابراز خرسندی از دیدار کودکان با اشاره به درخواست های بیان شده توسط کودکان در جلسه گفت:در این تقاضاها موضوعات مهمی مانند کتابخوانی،توسعه مراکز آموزشی و کتابخانه های کودک،توسعه فضاهای سبز و پارک های بازی و هم چنین جاری شدن آب در زاینده رود عنوان شد که بیشتر این موضوعات به پرورش فکر و روح انسان مرتبط بود و کمتر موارد مادی در صحبت های شما کودکان بیان شد.
استاندار در ادامه اظهار کرد:در جلسه هفته آینده انجمن امور کتابخانه های استان که نیم درصد اعتبارات شهرداری را به خود اختصاص می دهد خرید کتاب های متنوع برای مراکز کانون پرورش فکری نیز در دستور کار خواهد گرفت.
جاری شدن آب در رودخانه زاینده رود از نیمه آبان ماه خبر خوشی بود که دکتر زرگرپور در جلسه صمیمی با کودکان عنوان کرد و گفت:جاری شدن آب در زاینده رود نشاط و شادابی در میان همشهریان را افزایش می دهد.وی اظهار کرد:شما کودکان با دل های پاک خود از خداوند بخواهید که باران رحمت خود را به مردم ایران نازل فرماید و هم چنین به خانواده ها و دوستان خود در صرفه جویی مصرف آب توصیه و سفارش نمایید.
استاندار اصفهان در پایان ضمن تشکر از تلاش های مربیان و مسوولین کانون پرورش فکری در جهت پرورش استعدادها و خلاقیت کودکان و نوجوانان گفت:شما کودکان در آینده به عنوان مسوولین نظام جمهوری اسلامی خواهید بود که باید برای موفقیت خود و هم چنین پیشرفت کشور علاوه بر تقویت روحیه ایمان به خوبی نیز درس بخوانید تا در آینده بتوانید به مردم عزیز ایران به نحو شایسته خدمت کنید.
عسگری فر مدیرکل کانون نیز در سخنانی با اشاره به تشکیل کمیته کودک و نوجوان در استان به عنوان زیر مجموعه کارگروه فرهنگی اجتماعی استانداری گفت:اولین جلسه این کمیته با حضور نمایندگان ادارات و سازمان ها در 6 مهرماه در دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار تشکیل شد.
وی با تشریح فعالیت های متنوع کانون در مراکز 60گانه استان بیان کرد:هرساله چند فعالیت جدید به برنامه های کانون اضافه می شود که امسال نیز کارگاه های پویانمایی،محاسبات ذهنی و عکاسی در مراکز تشکیل شد که با استقبال خوب خانواده همراه بود.
مدیر کل با اشاره به پروژه های در حال ساخت کانون گفت:با مساعدت های استانداری و تخصیص بودجه های لازم در شهرستان چادگان،کانون صاحب مرکز خواهد شد و هم چنین در دهاقان نیز کودکان در مرکز جدید کانون که وسعت بیشتری خواهد داشت از برنامه های متنوع کانون استفاده خواهند کرد.
در این جلسه هم چنین چند نفر از کودکان با بیان خواسته های خود به نمایندگی از کودکان استان،از مسوول ارشد استان خواستار رسیدگی به موضوعات مرتبط با کودکان شدند.
برای مشاهده گزارش کامل تصویری این مراسم اینجا را کلیک کنید.