زیبایی شهر در لبخند کودکان اصفهانی

در این مراسم کودکان اصفهانی در کنار یکدیگر با حضور در جشن روز جهانی کودک خاطره این روز را برای خود جاودان کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، جشن روز جهانی کودک با حضور پر شور کودکان اصفهانی برگزار شد.
در این مراسم با اجرای برنامه های مختلف شاد و آموزنده،خاطره ی روز جهانی کودک سال 94 در ذهن کودکان اصفهانی ماندگار شد.
مدیر کل کانون در جمع کودکان و مربیان ضمن تبریک این روز،صحبت های خود را با اشاره به شعار امسال هفته ملی و روز جهانی کودک با عنوان "دنیا با لبخند کودکان زیباست" آغاز کرد و ابراز امیدواری نمود که این لبخند برای همه کودکان باشد و تمامی کودکان در سراسر دنیا از نعمت آرامش و شادی برخوردار باشند.
وی با تاکید بر اهمیت دوران کودکی افزود: همه ی ما در جایگاه پدر، مادر، مربی و یا مسوول باید تمام تلاش خود را جهت تامین امنیت روانی کودکان داشته باشم و زمینه ساز نشاط و شادی برای آنها باشیم.
عسگری فر در ادامه ی سخنان خود کودکان را مورد خطاب خود قرار داد و گفت: از همین سن کودکی سعی کنید رعایت حقوق والدین و احترام به بزرگترها، عادت همیشگی شما در تمامی مراحل زندگی باشد و هیچ گاه از آن غافل نشوید.
دومین نکته مدیر کل به اعضای کانون و دانش آموزان مدارس، جبران کار ناپسند با انجام کار خیر بود که در توضیح آن بیان کرد: سعی کنید هر کار اشتباهی که مرتکب شدید را با انجام کار خوب جبران کنید که در این صورت شما همیشه در حال رشد و ترقی خواهید بود.
وی همچنین کودکان و نوجوانان را به رعایت نظم در زندگی تشویق کرد و خاطرنشان نمود: به پسر خودم هم گفته ام و به شما هم همان را می گویم و همه با هم این جمله را تکرار کنید که"همه چیز سرجای خودش" که با رعایت کردن این نکته گام بزرگی در مسیر موفقیت طی می شود زیرا برای رسیدن به هدف های خوب حتما باید نظم داشت.
عسگری فر در پایان گفت:خواسته ی همه ی ما ظهور منجی عالم بشریت امام خوبی هاست تا عدالت را بر همه ی جهان گسترده سازد تا در پرتوی آن همه ی انسان ها و به خصوص کودکان در صلح و آرامش زندگی کنند.
دکتر کامران، نماینده ی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع کودکان حضور یافت و ضمن تبریک این روز خطاب به آنها گفت: بدانید که بزرگان دین ما، پیامبر اکرم و امامان معصومین علاقه ی زیادی به کودکان داشته اند و همواره بزرگترها را به خوش رفتاری و محبت به شما توصیه نموده اند.شما هم سعی کنید با خوب درس خواندن و رعایت توصیه های دینی آینده ی درخشانی را برای خود رقم بزنید.
اجرای نمایش خلاق "گرگ و بزی و خیاط باشی" و سرود "به نام او" از اعضای مرکز شماره 1 از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.